fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רצה הגורל ולא רק דרכי רואה גנדלמן את בית המשפט"

צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)
צביקה גנדלמן אתמול בהארכת מעצרו בבית המשפט(צילום: גדעון מרקוביץ)

נדחה הדיון של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בתביעת הענק שהגיש נגד תושבת אולגה והפעילה החברתית טליה אנוקנין על פוסט שכתבה בפייסבוק בסך חצי מיליון שקלים.

גנדלמן נמצא במעצר בית בחשד לפרשת שחיתות ונאסר עליו להיכנס לבניין העירייה.

הדיון  נערך ביום שני האחרון בבית המשפט השלום בחדרה, בהיעדר גנדלמן, ובנוכחות עורך דינו דניאל דן גור. את אנוקנין ייצג עו"ד ניר אברמוב.

אנוקנין הגיע לבית המשפט עם חיזוק משמעותי מקבוצת 'יחד למען אולגה' ועם המתמודדים החדשים לראשות העיר: אוהד יניב ועו"ד יניב דרי שתומכים בה.

אנוקנין ביקשה מבית המשפט דחייה של הדיון בטענה כי הדברים שכתבה בפוסט עומדים כעת בבחינת חקירת משטרה.

השופטת קבעה כי לנוכח העובדה שהמשטרה פתחה בחקירה בעיניינים שונים הנוגעים לגנדלמן, יש מקום להמתין להתפתחות החקירה והדיון הבא נקבע לחודש ספטמבר.

טליה אנוקנין (צילום עצמי)
טליה אנוקנין (צילום עצמי)

תזכורת: בחודש נובמבר האחרון כתבה אנוקנין תגובה ביחס לפוסט שהעלה אחיה צ'יקו וקנין בעמוד שלו בפייסבוק, ובו נכתב כי:"ראש העיר בעצם מנוהל על ידי סמי לוי (הקבלן שמעורב גם היום בפרשית השוחד, נ"פ) ומשום כך גנדלמן חייב ללוי כי הוא תמך בו בבחירות".

גנדלמן כמובן מאוד לא אהב את מה שכתבה והחליט לתבוע אותה על חצי מליון שקלים בגין לשון הרע והוצאת דיבה, אלא אם תתנצל בנוסח שהוא יכתוב עבורה ואותו היא תצטרך לשים על בעמוד הפייסבוק למשך 60 יום, פלוס לפרסם את אותו נוסח ההתנצלות בשני עיתונים מקומיים , פרסום שיהיה על חשבונה וגם, אולי הדבר הקשה מכל, לא להיות פעילה בפייסבוק בכלל למשך 60 יום.

אנוקנין סירבה לכך והצהירה שהיא מזמינה את גנדלמן לשיחה על כוס קפה. בתגובה הודיע לה שהם יתראו בבית המשפט.
אנוקנין: "קיבלנו אישור לקיום הדיון רק ביום ראשון בערב, יום לפני, לא ידענו מה יהיה, זה לא הלחיץ אותי אבל מאוד רציתי שזה יתקיים ושזה לא ידחה שוב כי עורך דיני של גנדלמן הגיש ארבע בקשות דחייה לבית המשפט, בכל מיני טענות מצחיקות. כך למשל טען שיום לפני הדיון לא מצא את כתב ההגנה שלי. השופטת לא אישרה את הטענות וגם נזפה בו".

עוד הוסיפה: "ביקשנו דחייה של המשפט לאחר פגרת הקיץ של בית המשפט כי זה לא רציני שהמשפט יתקיים ללא התובע. התייחסנו לעובדה שאני נתבעת על אותם דברים שלמדינת ישראל יש חשדות ברגע זה כלפי גנדלמן ויצאנו בהרגשה טובה. הדברים שהוא תובע אותי בגינם ההאשמות שהוא מטיח בי זה אותם הדברים אחד לאחד שבגינם הוא עצור ומואשם כעת.

"רצה הגורל ולא רק דרכי הוא ראה את בית המשפט", היא אומרת השבוע, “אני לא מרגישה צורך להתנצל על שום דבר שקרה. אני מאמינה בדברים שלנו ובדרך שלנו ותמיד אגיד שאמת דיברתי. לא חוזרת בי, נכון אני מפסידה עכשיו ימי עבודה והרבה כסף אבל כל דבר יגיע בזמן שלו, אני אפילו שמחה שאני הייתי הראשונה שצעקתי את הדברים האלו. עם זאת, באמת כשראיתי את התמונה שלו על ספסל הנאשמים עם פנים נפולות זה עשה לי משהו בבטן וגרם לי לתחושת אי נוחות כי זה לא נעים בכל זאת, איש משפחה ואבא לילדים, צר לי עליו שהגיע למקום הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות