fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצי, רוחה, רוצי

בימים אלה מתאמנת רוחה טנצמן מקריית השרון לקראת המרתון הראשון של חייה. המטרה: לרוץ לזכר אחיה, פיני טנצמן, שנפטר לפני כחצי שנה מסרטן ריאות
"נלחמת להגיע למרתון". רוחה טנצמן (צילום: פרטי)
"נלחמת להגיע למרתון". רוחה טנצמן (צילום: פרטי)

 

את רוחה טנצמן מקריית השרון אפשר לראות בכל יום בשעה 05:00 רצה ברחובות העיר. המטרה: להשתתף במרתון תל אביב הבא, לזכרו של אחיה, פיני טנצמן, שנפטר לפני חצי שנה מסרטן ריאות. "פיני עודד אותי לרוץ וכשחלה אמר לי שהוא יחכה בקו הסיום של ריצת המרתון הראשונה שלי. הוא נפטר שמונה חודשים מיום שהתגלה בגופו סרטן הריאות".

לאחר פטירתו הגבירה רוחה את קצב האימונים כדי לעמוד בהמטרה שהציבה לעצמה. "הצטרפתי לקבוצת הריצה של אביעד סי ג'יי מקריית השרון מיד לאחר שקמתי מהשבעה. ביקשתי מאביעד שיאמן אותי באופן אישי והוא הבטיח שאני אגיע למרתון. כל הקבוצה הייתה איתי. אנחנו קמים בחמש בבוקר, נוסעים לנמל תל אביב כדי לרוץ לאורך הטיילת, רצים לאורך נחל אלכסנדר, שם אפשר לרוץ רצוף 25 ק"מ. בנוסף אני עושה קיקבוקס בחדר כושר".

"נלחמת להגיע למרתון". רוחה טנצמן (צילום: פרטי)
"נלחמת להגיע למרתון". רוחה טנצמן (צילום: פרטי)

 

רוחה, בשנות ה-40 לחייה, היא אמא לשלושה – בת שעומדת להינשא, חיילת ובן 10. "גם כשקשה לי וקר בחוץ או חם מאוד אני לא מוותרת. אני אומרת לעצמי שיש לי מטרה ושאני לא מחמיצה אימונים. אני נותנת כל מה שיש לי, ממש נלחמת להגיע למרתון".

פיני טנצמן, בן 57 במותו, גדל בשיכון ותיקים שם גרה המשפחה עד היום. הוא למד במבואות ים, התגייס לחיל הים ושירת כל השנים כסא"ל במודיעין. לאחר שפרש מקבע שימש סמנכ"ל צי הנמלים בחיפה. הוא השאיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות