fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מועצת פרדס חנה: עו"ד בר כוכבא

ישיבת המועצה הערב (צילום: נירית שפאץ)
ישיבת המועצה הערב (צילום: נירית שפאץ)

מועצת פרדס חנה כרכור בחרה את עו"ד אלדד בר כוכבא, לתפקיד ראש המועצה עד הבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כמעט שנה, ב-30.10.2018.

לאחר שראש המועצה, חיים געש, התפטר מראשות המועצה לפני שבועיים וחצי, הורה משרד הפנים כי מכיוון שהתפטר פחות משנה לפני הבחירות הקרובות לרשויות, לא יתקיימו בחירות מיידיות לראשות בקרב תושבי פרדס חנה כרכור, והמועצה תבחר ראש מועצה לשנה הקרובה מבין חבריה, והמועד שנקבע לבחירה היה הערב.

הישיבה הערב (צילום: נירית שפאץ)
הישיבה הערב (צילום: נירית שפאץ)

קהל רב של תושבים הגיע לצפות בישיבה, וחלקם עמדו לאחר שלא נמצא מקום ישיבה לכולם. בר כוכבא פתח את הישיבה בכך שהסביר בקצרה על הליך הבחירה ושאל מי מגיש את מועמדותו לראשות פרט לו-עצמו. חברי המועצה איציק לב והגר פרי יגור הרימו את ידיהם כאות לכך שהם מציגים את עצמם כמועמדים. כשנשאלו האם ברצונם לומר משהו לפני ההצבעה, אמר לב: "יש פה הזדמנות, יש אלטרנטיבות שצריך לחשוב עליהן, קחו את זה בחשבון ותהיו כנים עם עצמכם", ואילו פרי יגור אמרה כי מה שיש לומר כבר נאמר במהלך השבועיים האחרונים.

לאחר מכך נערכה הצבעה על מועמדותו של בר כוכבא, ו-11 חברי מועצה מתוך 14 הנוכחים הרימו את ידיהם בעד בחירתו, כולם חוץ מהגר פרי יגור, איציק לב ורון לירם.

בר כוכבא אמר כי הוא מודה לאלה שהצביעו עבורו, שלח איחולי החלמה לגעש ואמר כי בימים הקרובים ינהל משא ומתן קואליציוני בנוגע להרכב הקואליציה החדשה במועצה. הישיבה ננעלה חמש דקות מתחילתה והנוכחים התפזרו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות