fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו: "נצרת היא דוגמה שצריכה לשמש מופת לאחרים"

ראש העיר נצרת, עלי סלאם, התארח בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. סלאם: "אני מאמין בדו-קיום, אני מאמין בדרך היחידה – שאנחנו נחיה ביחד ונמשיך ביחד".
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש היום בצהריים (רביעי) בלשכתו עם ראש עיריית נצרת עלי סלאם. רה"מ נתניהו הדגיש כי הוא רואה בשילוב אוכלוסיית המיעוטים יעד לאומי.
כמו כן, עלו בדיון נושאי פיתוח העיר: תכניות בנייה לגובה, תכנית לעידוד תיירות נוצרית מחו"ל ופיתוח אזורי תעשייה. ראש עיריית נצרת הזמין את רה"מ נתניהו לביקור בעירו.

עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)
עלי סלאם (צילום יצחק סולומון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני חושב שהשילוב של ערביי ישראל בתוך החברה הישראלית בעסקים, בחינוך, בהנהגה, בטכנולוגיה, בכל תחום ותחום, זה יעד לאומי שלנו. אני חושב שההובלה של ראש עיריית נצרת בכיוון הזה היא דוגמה שצריכה לשמש מופת גם לאחרים ואני אשמח לעזור לך".
ראש עיריית נצרת עלי סלאם: "אני מזמין אותך לנצרת, לעיר הכי גדולה במגזר הערבי. עיר האהבה, עיר השלום, עיר הבשורה. כבוד גדול בשבילי שתהיה אצלי בנצרת". עוד הוסיף עלי סלאם: "אני מאמין בדו-קיום, אני מאמין בדרך היחידה – שאנחנו נחיה ביחד ונמשיך ביחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות