fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרע בין שני אוצ'קובסקי ובן אסבן בעקבות תוצאות הבחירות בקרית ביאליק

בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, הדס צור. צילום: יח"צ
בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, הדס צור. צילום: יח"צ

קרע עמוק ומתיחות קשה שוררים בין יו"ר סיעת הצעירים בקרית ביאליק, שני אוצ'קובסקי לבין מי שהיה חבר מועצת העיר מטעם הסיעה, עו"ד בן אסבן, שהיה ממוקם במקום השלישי של הסיעה למועצת העיר.

טרם הבחירות האחרונות הצטרף אסבן לסיעת הצעירים כחבר המועצה השלישי מטעמה. במהלך מסע הבחירות נחתם הסכם סודי בין אוצ'קובסקי לאסבן. ממידע מוסמך שהגיע להד הקריות עולה כי אסבן התחייב למלא כמה סעיפים מתוך ההסכם בהם שמירת סודיות קיומו של ההסכם, לממן חלק יחסי של מסע הבחירות ולהביא לפחות 400 קולות כשרים של מצביעים. בתמורה למילוי ההסכם על ידי אסבן, התחייב אוצ'קובסקי כי במידה והסיעה לא תצליח להכניס לפחות שלושה חברים למועצת העיר, יפרוש אוצ'קובסקי מראשות הסיעה ואת מקומו תתפוס עו"ד הדס צור הממוקמת במקום השני בסיעה, כך שאסבן ייכנס למועצת העיר כחבר השני של הסיעה.

לאחר הבחירות התברר כי סיעת הצעירים הצליחה להכניס למועצת העיר שני חברים בלבד ובין או'צקובסקי לאסבן התעוררה מחלוקת עזה סביב התנאי לפרישתו של אוצ'קובסקי מראשת הסיעה, לאחר שאסבן דרש ממנו למלא את חלקו בהסכם. אוצ'קובסקי לא מתכוון לפרוש מראשות הסיעה ועל פי גורם מוסמך, סירובו נובע מהטענה שאסבן לא מילא את חלקו באותו חוזה סודי שנחתם ביניהם ולפיכך הפר אסבן לכאורה את תנאי החוזה.

אוצ'קובסקי מסר בתגובה: "אין הסכם". בן אסבן מנוע מלהגיב ונראה כי המחלוקת בין השניים תיפתר בבית המשפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות