fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: צורי הביע תמיכה בבומה ברח"ד והכעיס את הבית היהודי

כל תושב נחשב. צורי (צילום: דורון גולן)

סיעת הבית היהודי בקרית מוצקין שמתמודדת על מקום במועצת העיר, הודיעה כי אינה מביעה יותר תמיכה בפומבי בראש העירייה חיים צורי לראשות העירייה לאחר שצורי התבטא בפומבי וקרא לציבור הדתי להצביע עבור סיעתו לב של בומה ברח"ד שאף היא מתמודדת על מקום במועצת העיר.

הבית היהודי וסיעת לב הן מפלגות שפונות בעיקר לציבור הדתי-מסורתי. בראש סיעת הבית היהודי עומד נחום מזוז, שניצח בבחירות לסניף המקומי את בומה ברח"ד שעומד בראש סיעת לב. בסוף השבוע הוזמן צורי למתנ"ס גושן במסגרת סעודה חגיגית של בית הכנסת "הנוער" שבה השתתף גם ברח"ד. במהלך האירוע התבקש צורי על ידי הנוכחים לשאת דברים והפתיע את הנוכחים כשאמר להם להמליץ להצביע לסיעתו של ברח"ד.

בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן
בומה ברח"ד. צילום: דורון גולן

בתוך זמן קצר הופצו דבריו של צורי בקרב כל הציבור הדתי בעיר והגיעו למזוז שהודיע בעבר כי סיעתו תומכת במועמדותו של צורי לראשות העירייה. רבים מחברי סיעת הבית היהודי הביעו מורת רוח מדבריו של צורי אותם הם מכנים כהתערבות בוטה בבחירות בין המפלגות הדתיות-מסורתיות. "צריך לחשב מסלול מחדש ולתת לחברי הבית היהודי חופש הצבעה בבחירות לראשות העירייה"  אומרים בבית היהודי.

דבריו של צורי פגעו במזוז אשר היה חבר קואליציה נאמן של צורי במהלך הקדנציה האחרונה גם בזמנים שבהם חברי קואליציה עברו להיות אופוזיציונרים והתנגדו לצורי. "דבריו של צורי מצערים ומעליבים" מסר מזוז "הוא לא היה צריך לדבר בפומבי ואם זה מה שהוא אומר בפומבי אני לא יודע מה הוא אומר בחדרי חדרים. נזמן ישיבה של הסניף כדי לדון בתגובה לדבריו של צורי".

נחום מזוז. צילום: דורון גולן
נחום מזוז. צילום: דורון גולן

עם זאת, גורמים בסיעת לב מסרו כי יש להתייחס לדבריו של צורי בזהירות שכן הוא "שחקן קולנוע". צורי עצמו כתב בעמוד הפייסבוק של הבית היהודי "במחשבה שנייה כנראה עשיתי טעות בלי קשר לחישובי המסלול של אף אחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות