fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים מכינה חשבון ארנונה לחברת רפא"ל

מפת גבולות קרית ים על פי משרד פנים
מפת גבולות קרית ים על פי משרד פנים

עיריית קרית יםן שלחה השבוע מכתב חיוב בארנונה ודרישה למסירת מידע לחברת רפא"ל בכדי להוציא שומת ארנונה שתזרים לקופת העירייה מיליוני שקלים.

הפניה נשלחה בעקבות החלטתה של וועדת הגבולות של משרד הפנים לשייך את כל שטח רפאל לשטח המוניציפלי של קרית ים. ההחלטה התקבלה לפני שבועות אחדים ובאחרונה אף אושרה ונחתמה בידי שר הפנים, אריה דרעי, ונכנסה לתוקף.

בפניה ששוגרה למנכ"ל רפאל האלוף במיל' יואב הר אבן, מבקשת עירית קרית ים להעביר לידיה בתוך עשרה ימים פירוט מלא של כל הנכסים המצויים במתחם לרבות סיווגם ושטחיהם וכן פירוט מלא של כל שטחי הקרקע התפוסה המוחזקת בידי המפעל וזאת לצורך הוצאת שומת ארנונה. במכתב מודיעה העירייה להנהלת רפאל כי אם לא יועבר המידע המבוקש בתוך פרק הזמן שנקבע בחוק תפעל העירייה לביצוע מדידות בעצמה או בידי נציג מטעמה בהתאם לסמכות שיש בידיה.

על פי הערכת העירייה עשויה הארנונה השנתית של המפעל להגיע לכמה עשרות מיליוני שקלים אשר ישולמו לעיריית קרית ים וחלקם יועברו בידי העירייה לרשויות אחרות בסביבה אשר על פי החלטת משרד הפנים אף הן זכאיות ליהנות מארנונה זו.השבוע פרסם משרד הפנים גם את מפת הגבולות המוניציפלית החדשה המשייכת את כל שטחי רפאל לתחום עיריית קריית ים ומכפילה למעשה את שיטחה של העיר.

מפת גבולות קרית ים על פי משרד פנים
מפת גבולות קרית ים על פי משרד פנים

מחברת רפאל נמסר בתגובה: "אכן הגיעה בקשה לרפאל מעיריית קרית ים, לקבלת פירוט הנכסים אשר נמצאים בשטח הגלילי, ששויך לקרית ים. כמו תמיד, חברת רפאל תשתף פעולה כנדרש, תחת המגבלות הביטחוניות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות