fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניתם כרטיס ב-99 שקלים? מגיע לכם החזר

מחיר מיוחד לציבור הדתי. מודעת המופע
מחיר מיוחד לציבור הדתי. מודעת המופע

אין חולק על תרומתה של משפחת בנאי, על ענפיה השונים, לתרבות הישראלית בכל התחומים. לרגל יום ירושלים הופק מופע בידור מוזיקלי עם גברי בנאי ושני בניו: אורי ובעז והמופע יעלה בתיאטרון מוצקין בעוד שבוע וחצי. המחיר המלא לכרטיס: 99 שקלים אולם לציבור הדתי הוצע אותו כרטיס לאותו מופע ב-30 שקלים בלבד.

על לוחות המודעות ברחבי קרית מוצקין הודבקו המודעות המבשרות על המופע אולם לציבור הדתי בבתי הכנסת המתינו מודעות שונות שבראשן חתומים עיריית קרית מוצקין וראש העירייה וכן חתימת "האגף לתרבות יהודית. יוצרים חיבור לנשמה" של משרד החינוך. במודעות שנתלו בבתי הכנסת צוין כי מחיר מלא של כרטיס עומד על 99 שקלים, מכירה מוקדמת ב-85 שקלים ומחיר מיוחד של 30 שקלים.

יודגש כי המחיר המיוחד נמצא רק במודעות שנתלו בבתי הכנסת והופצו בקרב הציבור הדתי. בתחתית המודעה מתנוססים שמותיהם של סגן ראש העיר, בומה ברח"ד ושל מנהל המחלקה לתרבות יהודית בעירייה, יצחק כהן. למותר לציין כי שניהם נמנים עם הציבור הדתי.

מחיר מיוחד לציבור הדתי. מודעת המופע
מחיר מיוחד לציבור הדתי. מודעת המופע

מיד כשנודע על הסיבסוד שניתן לציבור הדתי התעוררה בעיר מהומה על אפליה ובתוך זמן קצר פירסמה העירייה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה את המודעה שבה מופיע המחיר של 30 שקלים לכרטיס והזמינה את כל תושבי העיר, חילונים ודתיים, להגיע למופע במחיר המסובסד.

מעיריית קרית מוצקין נמסר: "האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך נשא בעלויות הסבסוד במלואן במסגרת תמיכתו באגף לתרבות יהודית בעירייה, וזאת כחלק מהפעילויות של חודש מורשת. בזכות סבסוד זה התאפשרה הורדת המחיר המקורי מ- 99 שקלים ל-30 שקלים בלבד. המחיר המסובסד הוצע מיד לכלל הציבור, ולא רק לציבור הדתי – והודעה על כך פורסמה בעמוד הפייסבוק של העירייה והן בעמוד הפייסבוק של ראש העיר עצמו. יש לציין כי הרשות מקיימת מדי שנה אירוע לרגל יום ירושלים וכיוון שהיכל התיאטרון כבר הזמין את המופע המדובר הוחלט לחבור לתיאטרון ולקיים אירוע אחד במחיר מסובסד. מבדיקתנו עולה כי אם היה מי שהקדים והזמין כרטיס ישירות מהתיאטרון בעלות המקורית – הוא יזוכה על ההפרש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות