fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קונינסקי גייס, יזם ההייטק גבי בוגנים התייצב

גבי בוגנים, עדי אלדר, איל בוגנים משה קונינסקי צילום- עצמי
גבי בוגנים, עדי אלדר, איל בוגנים משה קונינסקי צילום- עצמי

לצורך מימוש תוכניתו להקמת פארק הייטק בכרמיאל, גייס משה קונינסקי את היזם בוגנים, שנרתם למשימה. השבוע הם סיירו במתחם שבו מתוכנן לקום הפארק

גבי בוגנים, עדי אלדר, איל בוגנים משה קונינסקי צילום- עצמי
גבי בוגנים, עדי אלדר, איל בוגנים משה קונינסקי צילום- עצמי

בשבוע שעבר פרש משה קונינסקי, המתמודד על ראשות עיריית כרמיאל, את חזונו בתחום התעשייה בעיר ואת תוכניתו "כרמיאל שלנו היא 10 – עשרת מנופי הצמיחה של כרמיאל". לדברי קונינסקי, יישומם של עשרת מנופי הצמיחה והפיכתם מחזון לתוכנית יובילו את תושבי העיר לעתיד טוב יותר וימצבו את כרמיאל כעיר אטרקטיבית, מובילה וייחודית וכבירת הגליל.

קונינסקי, שחשף לאחרונה את תוכניתו להקים פארק מדע בכרמיאל עד דצמבר 2020, כחלק מיישום תוכניתו, גייס את יזם ההייטק גבי בוגנים להקמת פארק הייטק בכרמיאל.

בוגנים ייסד את סינאל בשנת 1990. תחת ניהולו, הפכה החברה למובילה בענף, תוך גידול מתמיד והרחבת סל המוצרים של החברה ונוכחותה הגלובלית. בוגנים משמש כיום גם יו"ר מועצת המנהלים בחברות הייטק ותוכנה שונות.

השבוע התארח בוגנים בעיר כאורחו של קונינסקי. השניים סיירו במתחם הסמוך למכללת בראודה בכניסה לעיר, שבו יוקם על פי התכנון התכנון פארק הייטק ומדע.

קונינסקי: "כדי להוציא לפועל את התוכנית שלי להקמת פארק מדע והייטק, יש צורך לגייס את מיטב היזמים והתעשיינים בתחום, בעלי יכולות, ניסיון עתיר ידע וקשרים בינלאומיים, גם כדי שיהיו מנטורים ליזמים שיקימו את המפעלים שלהם כאן, בכרמיאל. היזם ואיש העסקים גבי בוגנים, יוכל לסייע גם בקשרים הבינלאומיים על מנת להביא חברות זרות לכרמיאל".

קונינסקי, הדגיש בפני אורחו, כי הפארק המתוכנן ייבנה במימון קרנות הון סיכון ובשיתוף המדען הראשי ועיריית כרמיאל. "נפעל לקדם הסכם הבנות עם הנהלות של חברות תעשייתיות גדולות להטמעת מעבדת מחקר ופיתוח בחממות טכנולוגיות, כאשר לכל חממה יהיו תמריצים ומדדים כפונקציה של זמן", אמר קונינסקי.

קונינסקי אמר, כי מיד לאחר היבחרו לראשות העירייה, בכוונתו לפעול למתן הנחות במיסי ארנונה והטבות ליזמים, על מנת להביא לעיר תעשיות עתירות ידע. בוגנים וקונינסקי נפגשו גם עם ראש העירייה המכהן עדי אלדר.

בתום הפגישה אמר קונינסקי: "אני מודה לפתיחות שהפגין אלדר בפגישתנו עם היזם. בשבועות הקרובים יעבדו צוותי אדריכלים ומהנדסים של היזם והעירייה במטרה לבדוק את ההיתכנות לקראת הוצאת מכרז בעתיד הלא רחוק".

בוגנים, מצידו, הביע את התרשמותו החיובית מהתוכנית ואת רצונו להיות שותף פעיל בהקמתו של הפארק. בנוסף, נרתם בוגנים לטובת הספורט בעיר. קבוצת "סינאל מלל פייוויי" תשמש ספונסרית מובילה של קבוצת כדורגל החופים של כרמיאל, שתפתח השבוע את משחקי הליגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות