fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעדת גבעת המורה המסורתית תתקיים מחר

הצעדה הרב גונית של ישראל, יהודים, ערבים דתיים מסורתיים, חרדים וחילוניים, יצעדו זה לצד זה בחול המועד פסח
צעדת גבעת המורה (צילום עצמי)
צעדת גבעת המורה (צילום עצמי)

מחר (חמישי ) יגיעו לעיר עפולה צועדים מכל רחבי הארץ וממגוון רחב של השקפות עדות ועמים. כולם יגיעו יחד לצעוד בצעדת יערות גבעת המורה. הצוות המארגן כבר ערוך לקבל את כל המשתתפים.

העיתוי, חול המועד פסח והעובדה שהצעדה מציעה יום בילוי אטרקטיבי ומהנה למשפחות המחפשות תעסוקה בחופש, המלווה בתכנים מגוונים לכל הגילאים, תורם אף הוא לרמת העניין. יש לציין כי בתום הצעדה במסלולים השונים בשטח, יהנו הצועדים בחזרתם לפארק העירוני מפעילויות ספורטיביות רבות וכן ממופע של קוגומלו, אמן האקרובטיקה לילדים וכוכבי הרשת דורון ביטון וקטריקס.

צעדת גבעת המורה (צילום עצמי)
צעדת גבעת המורה (צילום עצמי)

כבר עכשיו ברור כי מדובר באחת הצעדות האטרקטיביות והגדולות בתולדות צעדות יערות גבעת המורה. ועדים, מועדונים וקבוצות רבות מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את השתתפותם וישנה עלייה משמעותית בנרשמים ביחס לשנים קודמות, זאת לאור ההצלחה בשנה שעברה. הקבוצות הגדולות כוללות את חברות רפאל, בנק לאומי, בנק פועלים, בנק דיסקונט, חברת חשמל, מקורות, חבר, מועדון טוב, קרנות השוטרים ועוד.

היציאה לזינוקי המסלולים המגוונים תצא בהסעות מאורגנות מהפארק העירוני החל מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 09:45 והצועדים ייבחרו תוך כדי ההליכה מנקודת הזינוק את המסלול המתאים להם ביותר לצעידה.

קמפיין הפייסבוק של הצעדה בשיתוף רשות הניקוז, שעלה לאוויר בשבוע שעבר יחד עם חברת מגה ספורט הארצית הנותנת רוח גבית לצעדה נושא פירות רבים ויוצר עניין רב.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות