fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי פנה לפרקליט המדינה שיבדוק את התנהלות המשטרה בחקירתו

כל תושב נחשב. צורי (צילום: דורון גולן)

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, שלח מכתב לפרקליט המדינה, ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה וגורמים נוספים שבו קרא להם לבחון את התנהלות המשטרה בעניינו.

"אין לי ספק כי משטרת ישראל באמצעות יאחה במקום להגיע לחקר האמת בוחרת בדרך הקלה לזמן אותי לחקירה קצרה", כתב צורי במכתבו.

לפני כשבועיים, כארבעה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, זומן צורי לחקירה במשרדי יחידת להב 433 שם נחקר בעניין דוח שהכין לפני כארבע שנים חוקר פרטי, שהוזמן על ידי איש עסקים מקומי. באותו דוח עלו טענות קשות נגד צורי, טענות אותן הוא מכחיש בכל תוקף. צורי אף הגיש לפני כחודשיים תביעה על סך מיליון שקלים נגד איש העסקים ונגד החוקר הפרטי על לשון הרע נגדו.

"הנני פונה אל כבודך וקורא להתערבותך הנחרצת להפסקת שפיכת דמי בתקשורת בעידודה ותמיכתה של משטרת ישראל. הרדיפה נגדי החל עוד בשנת 2013  כאשר גורמים עסקיים מפוקפקים חברו יחד במטרה להדיח אותי מתפקידי בכל מחיר" כתב צורי ומוסיף עוד כי דוח החוקר הפרטי נגדו הוזמן על ידי איש עסקים שנמצא בתביעות הדדיות עם העירייה כבר שנים.

כל תושב נחשב. צורי (צילום: דורון גולן)
כל תושב נחשב. צורי (צילום: דורון גולן)

במכתבו לפרקליט המדינה טוען כי בחקירה שעשתה רשת המתנסים כבר לפני יותר משלוש שנים ולא נמצא דבר נגדו. צורי טוען כי מטרת הדוח הייתה לגרום למשטרת ישראל לפתוח בחקירה נגדו, זמן קצר לפני הבחירות המקומיות, בהן הוא מתמודד שוב על תפקיד ראשות העירייה.

צורי טוען נגד המשטרה כי המשטרה בחרה בדרך הקלה של זימון לחקירה זמן קצר לאחר שהגיש תביעת לשון הרע ולכן יש לבדוק את סמיכות הזמנים בין שני המקרים כשבנוסף לכך, יומיים לאחר חקירתו התפרסם העניין בתקשורת, על ידי מוטי גילת. ממשטרת ישראל מסרה כי החקירה נוהלה כמו כל חקירה של נבחר ציבור, בליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה ואישור פעולות החקירה על ידי הגורמים המוסמכים לכך. "הניסיון להטיל דופי בצוותי החקירה הפועלים ביושרה ובמקצועיות לא ירפו את ידיה של משטרת ישראל להמשיך בתפקידה וזאת מתוך מטרה להגיע רק לחקר האמת כל טענה אחרת נועדה להטעות את הציבור".

יצויין כי על הנחיית פרקליטות המדינה נדרשת המשטרה לסיים את פעולות החקירה במהירות האפשרית עוד לפני מועד הבחירות המקומיות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות