fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט פינוי בינוי בשכונת אג"ש קרית ים יצא לדרך

שכונת אג"ש. הדמיה באדיבות העירייה
שכונת אג"ש. הדמיה באדיבות העירייה

במפגש שיתוף ציבור שהתקיים בקריית ים הושק בסוף השבוע פרויקט פינוי בינוי בשכונת אג"ש הוותיקה. בפני תושבי השכונה אשר הוזמנו למפגש הציגו ראש העיר, דוד אבן צור, ואורי הורביץ, נציג הפרויקט מטעם משרד השיכון, את עיקרי התוכנית , משמעויותיה ולוח הזמנים הצפוי להוצאתה לפועל.

שכונת אג"ש. הדמיה באדיבות העירייה
שכונת אג"ש. הדמיה באדיבות העירייה

עשרות התושבים שנענו להזמנה והגיעו למפגש ביקשו לברר בעיקר תוך כמה זמן תושלם התוכנית ומה עשויות להיות השלכותיה לגבי פתרונות הדיור המוצעים להם. ראש העיר הסביר לנוכחים כי בעירייה בהחלט מודעים למורכבות הפרויקט ולדאגת התושבים וזו הסיבה לחשיבותו של המפגש.

אבן צור אף הדגיש כי התקדמות הפרויקט והשלמתו תלויה בעיקר בתושבים ובנכונותם להצטרף אליו. " אני יודע שאנחנו יוצאים לדרך מאתגרת וארוכה אבל אני בטוח שבסופה ממתין לכולנו עתיד טוב יותר עם פתרונות דיור חדישים אשר יתנו מענה למחסור באמצעים ותשתיות שמהן סובלת היום השכונה." אמר ראש העיר.

נציג משרד השיכון הבטיח לתושבים כי במסגרת הפרויקט תופעל מנהלת אשר תהיה בקשר רציף עם התושבים תעדכן אותם, תלווה אותם ותיתן מענה לכל שאלה. במקביל הועלו לאתר האינטרנט של העירייה מסמכים שונים המפרטים את דרכי ההתנהלות של התושבים במסגרת הפרויקט. ההערכה היא כי פרויקט כזה עשוי לצאת לדרך בתוך פרק זמן של חמש עד שבע שנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות