fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט חדש בקרית מוצקין: SELA M

חברת סלע בינוי משיקה פרויקט חדש בשכונת משכנות אמנים. החברה השיקה משרד מכירות חדש בשדרות אח"י אילת בקרית חיים
SELA M. משכנות אמנים
SELA M. משכנות אמנים

 

חברת סלע בינוי משיקה את פרויקט הדגל SELA M בשכונת משכנות אומנים בקרית מוצקין. לאחרונה השלימה החברה בנייה של אלף יח"ד במגוון פרויקטים בין חוף הכרמל לנהריה. במסגרת הפרויקט ייבנה בניין מגורים בן 28 יח"ד. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 4 חד', 5 חד', דירות מיני פנטהאוזים ודירות פנטהאוז. תכנון הפרויקט ועיצובו מובל על ידי משרד האדריכלים עמיחי אבריל.

הדירות בפרויקט, ששיווקו החל השבוע, מעניקות חווית מגורים יוצאת דופן וכוללות מפרטים עשירים ובהם מטבח מלא, מזגן מיני מרכזי, ריצופים יוקרתיים, כלים סניטרים ברמה גבוה. שטח הדירות (118 מ"ר) גדול  מהסטנדרט בפרויקטים אחרים באזור וכך גם שטחי המרפסות, שעומדים על 21 מ"ר. כל דירה בפרויקט תזכה לשתי חניות ובנוסף, מבנה הבוטיק כולל שטחים ירוקים לרווחת הדיירים. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים ב-1.39 מיליון שקלים לדירת 4 חדרים ו-1.52 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים.

משרד המכירות החדש באח"י אילת. סלע בינוי
משרד המכירות החדש באח"י אילת. סלע בינוי
SELA M. משכנות אמנים
SELA M. משכנות אמנים

מנהל המכירות בפרויקט, שחף לייבוביץ', מספר כי הפרויקט הוא הזדמנות יוצאת דופן למשפרי דיור. "יש פה בשורה אמיתית למביני עניין, והזדמנות יוצאת דופן לרכוש דירה מפוארת ומרווחת, בסטנדרטים שלא נראו עד כה באזור הקריות. קצב המכירות גבוה והלקוחות מצביעים ברגליים ובאים למשרד המכירות. יש פה ערך מוסף והלקוחות מעריכים חברה גדולה עם ניסיון רב בתחום, כשמאחוריה פרויקטים רבים ומוצלחים. SELA M הוא פרויקט הדגל של 'סלע בינוי' באזור הקריות ואין לנו ספק שזה יהיה השם החם".

לייבוביץ' הוסיף כי פתיחת משרד המכירות בקריות מהווה סימן ברור לכוונת החברה להמשיך להתרחב. "הקמנו והשקנו משרד מכירות חדש בלב הפועם של הקריות- שדרות אח"י אילת, מתוך כוונה ברורה לתקוע כאן יתד ולהביא לתושבי הקריות את הניסיון, הסטייל והדרך שמאפיינת את 'סלע בינוי'- בנייה ברמה גבוהה, אמינות בלתי מתפשרת ושירות מקצועי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות