fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: תלמידי החקלאי הפגינו במחאה על סגירת בית הספר

עשרות תלמידים מבית הספר "סדנאות חקלאי פרדס חנה כרכור" התייצבו הבוקר מון בניין המועצה והניפו שלטים כנגד הכוונה לסגור את בית הספר. "מה יהיה עם העתיד שלנו?", שאלו התלמידים
מתנגדים לסגירה. תלמידים בהפגנה. משמאל: הגר פרי יגור. צילום: נירית שפאץ
מתנגדים לסגירה. תלמידים בהפגנה. משמאל: הגר פרי יגור. צילום: נירית שפאץ

עשרות מתלמידי בית הספר "סדנאות חקלאי פרדס חנה כרכור", שהינה שלוחה מקצועית של בית הספר החקלאי ברנקו וייס בפרדס חנה, הפגינו הבוקר (שני) מול בניין מועצת פרדס חנה כרכור נגד סגירתו הצפויה של בית הספר.

התלמידים הגיעו לרחבת המועצה כשהם נושאים שלטים: "מה יהיה עם העתיד שלנו?" "סדנאות הבית שלנו", "איפה עוד נקבל יחס אישי וחם?" "כאן אנחנו נראים, שם אנחנו שקופים".  בני הנוער  קראו מול בניין המועצה "לא, לא, לא ניתן לסדנאות להיסגר". בנות שירות העובדות בבית הספר באו גם הן להפגנה כדי להזדהות עימם.  בהפגנת המחאה השתתפה גם חברת המועצה הגר פרי יגור (סיעת ביחד עם העבודה) שהייתה הראשונה שפרסמה את הידיעה על סגירת בית הספר ביום חמישי שעבר.

שלוחת הסדנאות בחקלאי הוקמה לפני 17 שנים כדי למצוא מענה לתלמידים שלא מצאו את מקומם בתיכון החקלאי ולתלמידים אחרים הזקוקים לכך, כדי שיוכלו לסיים 12 שנות לימוד. בבית הספר נותנים גם חינוך למקצועות כמו ספרות וקולנוע. הידיעה על סגירתו בית הספר, הכתה בהלם את הצוות, התלמידים, הורים ולאנשים רבים ביישוב.

טרם התקבלה תגובת המועצה.

מתנגדים לסגירה. תלמידים בהפגנה. משמאל: הגר פרי יגור. צילום: נירית שפאץ
מתנגדים לסגירה. תלמידים בהפגנה יחד עם הגר פרי- יגור  (צילום: נירית שפאץ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות