fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילים בנהריה: "אלי ישי לא שילם על יום הבחירות לכנסת"

אלי ישי (צילום: דוברות העירייה)
אלי ישי (צילום: דוברות העירייה)

יו"ר מפלגת ש"ס בעבר שהקים את מפלגת 'יחד העם איתנו' בבחירות לכנסת בשנת 2014, לא שילם לחלק מפעילי הבחירות שעבדו עבורו בקלפיות בנהריה.  ישי עזב את שורות ש"ס לאחר מותו של המר"ן עובדה יוסף בשנת 2013, והקים מפלגה עצמאית שלא עברה את אחוז החסימה ונקלעה לחובות כספיים גדולים. במשך ארבע השנים מנסים הפעילים לדרוש תשלום על עבודתם ונתקלים בהבטחות שווא. יש לציין כי הפעילים לא פנו לערכאה משפטית והסכומים נאמדים בין 500 ל-1000 שקלים לכל אחד על עבודתם  ביום הבחירות.  מדובר על  יותר מ-12 פעילים: בני נוער, פנסיונרים, אמהות וצעירים. לדבריהם ישי לא עונה לטלפונים אלא עונה רק במסרונים, מבטיח תשלום ולא מקיים.

לאחרונה גילו הפעילים כי ישי עומד מאחורי סיעת יחד המתמודדת למועצת העיר בנהריה. הפעילים כועסים על כך שישי ממשיך לתמוך בסיעות ברשויות המקומיות  כאשר הוא חייב כסף לפעיליו.

רב הקהילה הגיאורגית בנהריה, אברהם שם טוב ריכז בעבור ישי את הפעילים שעבדו בבחירות האחרונות לכנסת. הוא מספר כי חש אי נעימות מהאנשים שנותרו ללא תשובות.  "לקחתי על עצמי לטפל בזה אבל הסבלנות נגמרת", מסביר הרב שם טוב, "אנשים המתינו בסבלנות וכבוד. כל פעם התקשרתי ואמרו לי שזה בטיפול. בפעם האחרונה הבטיח ישי להעביר תשלום אחרי תשעה באב ואחרי זה אחרי החגים".

אחד הפעילים: "אנו חשים ממש מרומים הסחבת נמאסה עלינו. עכשיו הוא מריץ מועמד בנהריה יש גבול לחוצפה. הוא צריך לשלם במיידי".

אלי ישי מסר בתגובה: "אני לא מתנער מהחוב ולא מתכחש. אחרי הבחירות אני אזמן את כולם ונשלם למי שמגיע בהבנה. אני לא בורח מהאחריות ומחזיר חובות עד היום. יש אנשים שסגרו מפלגות כמו מפלגת קדימה ולא שילמו שקל.  אני לא מצפה שיבינו אותי אך צריך הרבה סבלנות. מיד אחרי הבחירות יפנו אליהם".

ישי ציין כי הוא מביע את תמיכתו  בסיעת יחד למועצת העיר בנהריה, אך לא תומך כלכלית באף סיעה בארץ וזאת עד שלא יסיים לשלם את כלל חובותיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות