fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פינוי בינוי אנדריוס: אחרון הסרבנים חתם

אנדריוס אפריקה ישראל (הדמיה: עדי בואנו)
אנדריוס אפריקה ישראל (הדמיה: עדי בואנו)

לאחר תהליך של שנים יוצא פרויקט פינוי בינוי ראשון בנתניה לדרך. זה קרה השבוע לאחר שאחרון הדיירים חתם על ההסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי של אפריקה ישראל מגורים במתחם אנדריוס בנתניה.

בעקבות השלמת החתימות בוטל ההליך המשפטי של תביעת הסרבנים, ופרויקט אנדריוס שתכניתו אושרה זה מכבר למתן תוקף צפוי לצאת לדרך בחודשים הקרובים.

על פי התכנית, תתבצע הריסה של 7 בנייני מגורים ישנים הכוללים 116 דירות סה"כ,  ברחובות הרב קוק 54-56, אנדריוס 7-11 ובורכוב 3 ו-5. במקומם, יוקמו ארבעה מגדלי מגורים חדשים בני 19-22 קומות הכוללים 333 דירות. המגדלים ייהנו מנוף לים וימוקמו סביב פארק חדש של למעלה מ-5 דונם.

אדריכל דיויד סוקט, סמנכ"ל התכנון של החברה ומרכז את תחום ההתחדשות העירונית באפריקה ישראל מגורים.

"אפריקה ישראל מגורים שמחה לבשר כי בערב יום שני, ה18 בינואר 2016, חתם הדייר הסרבן האחרון בפרויקט אנדריוס על הסכם התחדשות עירונית, בכך הושלם מספר החותמים ל-100% והוסר המכשול המרכזי לתחילת ההקמה.

"פרויקט אנדריוס, הנמצא בימים אלה בשלבים סופיים לקראת הקמתו, הינו אחד מהפרויקטים המשמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית בעיר נתניה שמגיע לשלב המימוש. עיריית נתניה ומשרד הבינוי והשיכון, אשר תמכו וקידמו את הפרויקט מראשיתו, השלימו זה מכבר את אישורי התב"ע הנדרשים. חברת אפריקה ישראל מגורים הגישה בקשות להיתר בניה, ולהערכתנו נשלימם בחודש פברואר.

"על רקע ההתפתחויות הללו ולקראת תחילתן של עבודות הבניה, החברה צפויה למסור בקרוב לדיירים הודעות בדבר ההתארגנות הנדרשת לקראת פינוי דירותיהם".

 

אנדריוס אפריקה ישראל (הדמיה: עדי בואנו)
אנדריוס אפריקה ישראל (הדמיה: עדי בואנו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות