fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוטר יו"ר העירונית בקרית חיים

יריב נרדע מונה לתפקיד רק לפני ארבעה חודשים. העירייה בתגובה: "אנו לא עוסקים בנושאים פרסונליים של עובדי העירייה באמצעי התקשורת"
בא לשנות. יריב נרדע (צילום: דורון גולן)
בא לשנות. יריב נרדע (צילום: דורון גולן)

לפני ארבעה חודשים, לקראת סוף נובמבר, מונה יריב נרדע לתפקיד יו"ר העירונית בקרית חיים, ובעיריית חיפה התגאו להציג את סגן מפקד העיר לשעבר, שהתכוון לעשות מהפכה ביחס אל התושבים.

נרדע, 43, מקרית מוצקין, נשוי ואב לשלושה ילדים, נולד וגדל בקרית חיים של שנות ה-70. בצבא התגייס לחיל השלישות, היה במגוון תפקידי קישור, עד שהתבקש להחליף מישהו לשלושה חודשים בקבע, וזה נמשך 22 שנה. התפקידים העיקריים שלו היו השניים האחרונים: במלחמת לבנון השנייה כיהן כראש מדור מילואים ותעסוקות והיה אחראי, בין השאר, על נהגים בקו הסגול מראש הנקרה עד מטולה וסגן מפקד העיר חיפה.

בא לשנות. יריב נרדע (צילום: דורון גולן)
בא לשנות. יריב נרדע (צילום: דורון גולן)

למרות גילו הצעיר, התעקש לצאת לפנסיה, דווקא כשהבין שהתפקיד גובה ממנו מחיר נפשי מאוד גבוה. הוא שוחרר מהצבא ופנה לכיוון של הדרכת טיולים בחו"ל, סיים את ההכשרה ואפילו יצא עם שתי קבוצות. לתפקיד מנהל העירונית הגיע במקרה, כשטייל באתר האינטרנט של עיריית חיפה ונתקל במודעת דרושים.

"שמתי את האני מאמין שלי אצל יונה יהב ואמרתי שאני בא לעבוד ולא לעבודה", אמר נרדע לאחר היבחרו לתפקיד, "אני בא לשרת את התושבים, זו זכות עבורי, אני מאוד מאמין בזה, זו לא סיסמה. גם בעשייה שלי בקצין העיר לא הסתפקתי במתן תשובות, אלא בדקתי את איכות התשובות. זה משהו שאני מאוד מאמין בו ועומד לתקוף אותו להעמיק את אמון תושבי קרית חיים ושמואל בעירונית".

מיד כשהתיישב על כיסא מנהל העירונית, יצר נרדע קשר עם ועד קרית חיים וביקש שיתוף פעולה ופעילות משותפת. זה הצליח, ובתקופה הקצרה, הצליח נרדע לקיים מספר אירועים בשיתוף הוועד. "באתי עם המון מוטיבציה לתפקיד, יש לי המון רעיונות ואני מאמין בשיתוף של התושבים וועדי השכונות וכל מי שרוצה לתרום למען מטרה אחת – שירות לתושבים", אמר אז נרדע.

המוטיבציה לא עזרה לנרדע והשבוע קיבל מכתב פיטורים מעיריית חיפה, המבשר לו כי בשבוע הבא יסיים את תפקידו. נרדע עצמו לא היה מעוניין להגיב, והעירייה בתגובה, אמרה, שאינה מתייחסת לעניינים פרסונאליים על עובדיה.

בכיר בעירייה אמר, כי כמו בכל תפקיד, גם נרדע היה בתקופת ניסיון, שלא צלחה ולכן פוטר. בכל מקרה, החל מהשבוע הבא, יפנה נרדע את כיסאו ועיריית חיפה תתחיל לחפש יו"ר חדש לעירונית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות