fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפה על החיים

היא הייתה ברשימת הנכנסים לבית "האח הגדול" שהודלפה, וקרייתים רבים התאכזבו, בסופו של דבר, כשלא ראו אותה על המסך. בראיון ראשון מספרת ארלט אזולאי מלכה מקרית חיים מה בדיוק קרה שם ומדוע לא נכנסה בסופו של דבר, מביעה את דעתה על אלה שכן נכנסו ופוסקת: "אין לי ספק שאם הייתי נכנסת, אנשים היו אוהבים את מה שרואים על המסך"
ארלט מלכה. צילום: דורון גולן

 

לפני כחודש געשה המדינה לקראת העונה האחרונה של "האח הגדול" במתכונתה הנוכחית. קצת לפני פתיחת העונה הודלפה רשימה של נכנסים פוטנציאליים לבית האח, ביניהם הייתה גם ארלט אזולאי מלכה, בעלת הסטודיו וודינג בוטיק בקרית חיים. מי שמכיר את הדמות הצבעונית, פרגן ותמך, אך בסופו של דבר, בערב בו עלתה התוכנית לאוויר, הסתפקו מעריציה בסטטוס שפרסמה אזולאי מלכה בפייסבוק, בו הודיעה שהיא העדיפה להישאר עם בני משפחתה בבית.

אזולאי מלכה, 37, מתגוררת בקרית חיים עם בעלה, מעצב השיער שון מלכה ושלושת ילדיהם. היא נולדה בצפת, בת זקונים לסמי ונעמי אזולאי, וכשהייתה בת שנה, עברה המשפחה להתגורר בקרית ביאליק.

"מאז שאני זוכרת את עצמי, טיפוח היה חשוב לי. בערך בגיל 20 החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. עד אז, נגעתי בכל מיני דברים _ עיצובים לחברות בקטנה, אבל לא אינטנסיבי כמו היום", היא אומרת.

את שון הכירה בגיל 19, בסלון כלות בקריות. היא התגוררה אז בתל אביב, אבל חזרה לבית ההורים למספר חודשים. חברה שאלה אותה אם בא לה לעבוד ביחידת טלמרקטינג בסלון כלות. "אמרתי כן, למה לא, והתחלתי לעבוד, אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא בשבילי, כי אני לא מסוגלת לשבת בחדר. ראיתי את שון שעבד שם כספר, ואני, במקביל, התחלתי לעבוד עם הכלות ומהר מאוד יצא שנתתי לו הוראות תפעול. הקשר בינינו התחיל בידידות מופלאה, היו לנו בני זוג באותה בתקופה, אבל לאט~לאט פיזרנו את כולם והפכנו לזוג. אחרי שנתיים וחצי בערך התחתנו, לפי הספר של ארלט. אמרתי לו, שאו מתחתנים או שיחזור לאמא שלו, כי אין לי זמן, אני בנאדם כזה".

 הייתי תופסת את השליטה על המטבח ארלט מלכה צילום: דורון גולן
הייתי תופסת את השליטה על המטבח. ארלט מלכה צילום: דורון גולן

דג שמן ברשת

שון בנה את עצמו כמעצב שיער ופתח את הסטודיו שלו סמוך לצומת הצריף בקרית חיים. לפני כחמש שנים, התפנו עוד כמה מטרים באותו המתחם, ואזולאי מלכה הבינה שזו ההזדמנות שלה להגשים את חלום חייה. "פתחתי סטודיו לעיצוב שמלות כלה תחת קומפלקס אחד שנותן שירותים לכלות ואירועים. איפור למדתי אצל מיקי בוגנים לפני שש שנים ונשארנו חברים טובים. היום אני מאפרת, אבל זה לא הדבר העיקרי שלי, כי אין לי זמן לזה. אני חושבת שכשעושים משהו, צריך להתמקד רק בו, אי אפשר להתפזר לאלף חתיכות, ניסיתי וזה לא כל כך הלך".

יעידו חבריה שאזולאי מלכה נחשבת לאדם טוב ומאושר, לאמא טובה ואשה טובה. "אני הדומיננטית בין החברות שלי, תמיד הפי הפי, פאן פאן, הכי צבעונית. בימים הכי קשים אני מתאפסת על עצמי ועפה על החיים שלי ותמיד אמצא את המקום הטוב להתחבר אליו, אני אופטימית ברמות מפגרות. יש בי הכל מהכל, ועזבי שהנוכחות שלי היא גדולה, אין מישהו שיכול להתעלם ממנה, ברגע שאני נכנסת לאיזשהו מקום, בין אם אני לבושה ספורטיבי או דפקתי הופעה, אנשים מבינים שקורה משהו".

לפני כמה שנים, בעונת "האח הגדול", שבה זכה אלירז שדה, פנתה אזולאי מלכה להפקת התוכנית ואפילו צלחה את רוב האודישנים, אבל לבסוף, בשל העובדה שילדיה היו עדיין קטנים, החליטה לפרוש מהמרוץ.

הכל אדרנלין

"הפעם, בשביל העונה האחרונה, הם פנו אלי והזמינו אותי לאודישן. הם אמרו שגם הם עוקבים אחריי בפייסבוק וגם המון אנשים המליצו לפנות אליי. הם שאלו מה אני אומרת, ואני, כרגיל, אמרתי: 'יאללה', כי הכל אצלי מתחיל באדרנלין. ככה זה מתחיל ויכול להגיע למקומות רחוקים. הייתי באודישנים וזה זרם יפה, הם התלהבו מאוד, הבינו שיש להם דג שמן ברשת, תרתי משמע, במקרה שלי".

תאריך הכניסה התקרב ורשימת הנכנסים אל הבית הכי מפורסם במדינה הודלפה, ואזולאי מלכה בתוכה. אף אחד, כולל אזולאי מלכה עצמה, לא צפה את מה שעתיד לבוא. "ההדלפה של הרשימה יצרה באזז ברמות שאני לא יכולה אפילו להסביר. שבועיים התעסקתי רק בזה. רק בשמועות, למה וכמה, זה היה משהו לא נורמלי. אם זה חברות שצלצלו ורצו שאקח מוצרים שלהם, חברות איפור ובגדים. לדעתי, ההפקה הבינה שבאמת יש פה דג שמן, וזו לא סתם אמירה, כי התמיכה והאהבה שקיבלתי מאנשים הייתה היסטרית. הם אמרו לי: 'הבנו שאת הולכת לצבוע לנו את המסך', אבל אני מבחינתי, לא הייתי מוכנה לחתום על החוזה שלהם, כי הוא מפגר לגמרי. במקביל התחיל ברדק שלם עם הכלות שלי. הגעתי למצב שכלות אמרו לי: 'שיהיה לך בהצלחה, אבל אנחנו הולכות'. הן צדקו. לא מעניינת אותן התהילה שלי, מעניין אותן שמי שתעצב להן את השמלה תהיה שם בשבילן".

בשעה שהרבה מאוד קרייתים כססו ציפורניים בזמן כניסת הדיירים לבית האח, בציפייה לראות את אזולאי מלכה על המסך, היא ישבה ורשמה ססטוס, שבו הודיעה, קבל עם ופייסבוק, שהחליטה להישאר בבית. ארז טל, מצידו, הודיע לקהל שזו העונה הראשונה שבה שני מתמודדים פרשו עוד בטרם הדליקו את המצלמות.

"התוכנית הזו יכולה לעשות לך טוב ויכולה לעשות גם הרבה לא טוב", אומרת אזולאי מלכה, "זה באמת ללכת אל הלא נודע. היום, כשאני רואה את הליהוק, אני אומרת שמישהו מלמעלה כיוון את הדברים בכיוון הנכון. יש שם אנשים סבבה, לא כולם תת רמה, אבל בגדול ציפיתי שיביאו אנשים שווים בעונה האחרונה. אפילו לריב הם לא יודעים שם. לדעתי, גם ההפקה קצת מאוכזבת ממה שהם רואים על המסך. מההפקה לא דיברו איתי על זה, אבל לא נראה לי שאכנס באמצע העונה, יש לי הרבה תכנונים. אם הייתי עקרת בית או עובדת באיזה משרד, לא היה לי מה להפסיד והייתי יוצאת לאיזו חוויה. היום יש לי מלא מה להפסיד, יש לי עסק שבניתי אותו בדם, יזע ודמעות ואני לא יכולה להרשות לעצמי לפגוע בו".

ארלט מלכה. צילום: דורון גולן
ארלט מלכה. צילום: דורון גולן

אין לדעת מה יהיה

אבל העובדה שאזולאי מלכה לא מתכוונת להיכנס אל הבית באמצע העונה, לא אומר שלעולם לא תראו אותה על מרקע הטלוויזיה שלכם. "אי אפשר לדעת מה יקרה, אני אומרת שכל דבר קורה בזמן שלו, ולכן יכול להיות שבשנה הבאה אהיה כבר על המסך. החיים הם דינאמיים, אני אף פעם לא אומרת 'לא'. משאירה את הכל פתוח, אז יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, תלוי בטיימינג. אני הולכת בשביל עצמי, לאו דווקא בשביל להתפרסם, הרי לא ממש חסרים לי פרסום ותהילה, אנשים מכירים אותי, זה יותר איזשהו מבחן עם עצמך. לבדוק את האישיות שלך, במה את עומדת, במה את מאופקת, לבדוק את העצבים, את הפחדים, זה לשים מראה מול הפרצוף".

בעלה, שון, תמיד תומך ומאמין בה בכל דבר אותו תרצה להגשים בחייה, אבל בתוך תוכו קיווה עד הרגע האחרון שרעייתו תחליט להישאר איתו ועם הילדים בבית בקרית חיים. "אני מאחלת לכל אישה, בן זוג כמו שון שנותן תמיכה מלאה. הוא מאמין בי, אם זה באח הגדול ואם זה בעסק. בואי נגיד שהוא היה בסטרס לפני האח הגדול, כי הוא פחות דומיננטי מאחורי הקלעים של העסק והבית. הוא היה בתפילות עם תהילים שזה לא יקרה. ברור שאם זה היה קורה וכן הייתי מחליטה להיכנס, הוא היה נותן את ברכת הדרך, אבל בשקט~בשקט הוא קיווה שאעזוב שטויות ואשאר בבית".

אין ספק שבני הזוג משלימים אחד את השני, היא הרוח והצלצולים, והוא השקט המאוזן. "שון הוא השאנטי, הכל עובר לידו. לפעמים אני מבקשת מאלוהים שייתן לי קצת רוגע. כשאני נכנסת לסטרס לפעמים הוא המרגיע, אבל יש מצבים שהוא נותן לי להירגע לבד, כי הוא מבין שגם אלוהים לא יעזור. הבן שלי הגדול לא רצה לשמוע על האח הגדול בהתחלה, הוא היה ממש אנטי. בגדול הוא אמר שאני לא צריכה את זה. האמצעית הייתה חלוקה, מצד אחד היא מאוד רצתה שאכנס, ומצד שני בחדר שלה, הייתה מתפללת שלא אלך. הקטנה שלי רצתה שאלך וכבר הפכתי את זה לבדיחה, שאמרתי שזו ילדה שרוצה שאמא שלה תלך כבר. שבועיים לפני התוכנית, הבן שלי אמר לי, שמבחינתו אני יכולה ללכת כי אני שפיצית והוא יודע שלא אעשה לו בושות".

 

לא מתחרטת

לרגע אחד היא לא מתחרטת שלא נכנסה. "אנשים שואלים אותי אם אני לא מתבאסת שלא נכנסתי, ובאמת בלב נקי אני אומרת שלא, כי אני מאמינה שמה שצריך לקרות קורה. אם הייתי נכנסת, אין לי ספק שאנשים היו אוהבים את מה שרואים על המסך. הבת שלי אומרת שבטוח הייתי תופסת את השליטה על המטבח, כי אני חולה על בישול, ותוך כדי הייתי יוצאת עליהם. יש לי יכולת להיות במטבח ולבשל ולהשתלט גם על כל מה שנאמר בגינה. ידי בכל ויד כל בי. הייתי נותנת ברקסים לכמה אנשים, כי יש שם כמה שעפים על עצמם, אבל הייתי מורידה אותם בחזרה. אני חושבת שמי שמכיר אותי יודע, ששתי המילים הראשונות שהייתי אומרת במדרגות, בכניסה אל הבית הם 'חבל' ו'או קיי', כי כשאני אומרת אותן זה מסוכן, זה 'חבל' כי הולך להיות בלגן. זה מעין סלנג פנימי שרק מי שמכיר אותי יודע. הייתי עושה הרבה שמח בעיקר, אבל הכל. הייתי גם רבה מצחיק. אני אדם, שגם בחיי היומיום שלו, לא פותר סכסוכים בווטסאפ, תמיד פנים מול פנים ותמיד אומרת את האמת בפרצוף ואחר כך חיבוקים ונשיקות. זה משהו שההורים שלי תמיד לימדו אותנו. אנחנו לא משפחה שמטאטאת מתחת לשטיח. אני מכירה משפחות כאלה שעושות את זה, ואחר כך זה מתפוצץ. אנחנו משפחה מאוד מלוכדת ברמה חולנית, אני יכולה לצאת עם ההורים שלי לפאב ולא צריכה אף אחד אחר. הם תמיד אמרו שאם יש לנו משהו להגיד, לבוא ולהגיד ולפתור את זה באותו הרגע ואחר כך קמים חדשים. ככה אני בחיים שלי עם אנשים ועם הילדים שלי. יש כאלה שאוכלים עליי סיבוב, פה ושם, אבל אני משתדלת ליישר איתם קו במיידי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות