fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם הפנים למחיר למשתכן

הבעלים של חברת שתית: "הקבלנים שזכו עד היום קצת מגזימים בהנחות שהם נותנים. אנחנו נשתדל בהחלט לזכות במחירים שיהיו טובים גם לדיירים וגם לחברה"
פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה גבי שוורץ אדריכלים)
פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה גבי שוורץ אדריכלים)

 

חברת "שתית", בבעלותו של היזם שלום שטרית, הודיעה, כי הפרויקט "שתית פירסט" במשכנות אמנים בקרית מוצקין קיבל אישור מהעירייה והוועדה המקומית. הבנייה תתחיל החודש.

שטרית: "אנו מתכננים במהלך 2016 למכור כ~500 דירות. אנו צריכים להתייחס למה שקורה בשוק. השוק הגיע עם האמירה של 'מחיר למשתכן', ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לשוק. אנחנו בהחלט רואים את עצמנו כשחקן רציני בשוק הזה. אני מאוד מקווה שנזכה בפרויקטים, אבל זה יהיה קשה ברבעון הקרוב, מאחר שהקבלנים שזכו עד היום קצת מגזימים בהנחות שהם נותנים. אנחנו נשתדל בהחלט לזכות במחירים שיהיו טובים גם לדיירים וגם לחברה. אנחנו, כחברה, חייבים להרוויח כסף, כדי שנוכל לתת את השירות הטוב ביותר לדיירים שלנו".

פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה גבי שוורץ אדריכלים)
פרויקט שתית FIRST בקרית מוצקין. (הדמיה: גבי שוורץ אדריכלים)

מגדל מעוצב. בפרויקט "שתית פירסט" במשכנות אמנים ייבנו 70 דירות בבניין של 14 קומות. בתמהיל: דירות ארבעה חדרים של 98 מ"ר פלוס מרפסות של 12 מ"ר; דירות ארבעה חדרים של כ~102 מ"ר פלוס מרפסת של כ~16 מ"ר; דירות חמישה חדרים של כ~115 מ"ר פלוס מרפסת של כ~18 מ"ר ופנטהאוזים של כ~160 מ"ר פלוס מרפסת של כ~150 מ"ר. המחירים: החל מ~1.19 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים. הבניין תוכנן על ידי האדריכל גבי שוורץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות