fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על בדיקת DNA לכלבים שמעתם?

דלמטי צילום רותי ברמן
דלמטי צילום רותי ברמן

מועצת העיר נתניה אישרה בשבוע שעבר, פה אחד, את הצעתו של חבר מועצת העיר נתניה הרצל קרן, להקים מאגר DNA של הכלבים ברחבי העיר ובאמצעותו, להיאבק ביתר יעילות בתופעה של צואת הכלבים הפזורה על המדרכות בכל חלקי העיר, ובכך להפוך את העיר נתניה ל"עיר ללא מוקשים".

דלמטי צילום רותי ברמן
דלמטי צילום רותי ברמן

בעקבות הצעתו של קרן, אישרה מועצת העיר להקצות תקציב של 250.000 שקלים כבר בשנת התקציב 2017 במטרה להתחיל בפיילוט מיידי בנושא וזאת במספר שכונות ורובעים בעיר, כפי שיקבעו על ידי אנשי המקצוע של העירייה. תחילה באזורים בהן רווחת התופעה של צואת כלבים במרחב הציבורי, ולאחר שנת ניסיון אחת לבחון את התוצאות ובמידה והניסיון יצלח, להרחיב את פרויקט "עיר ללא מוקשים" לשכונות ולרובעים נוספים בעיר.

קרן: "הקמת מאגר די אן איי של כל הכלבים הרשומים בתחום הרשות תעניק לעיריית נתניה כלי יעיל, לזהות את הכלב שהשאיר את חותמתו על המדרכה /פארק/שביל הליכה, ולשלוח קנס בדואר לבעליו. כידוע, בעיית צואת כלבים מהווה את אחד המפגעים האורבניים הקשים ביותר בכל הקשור בפגיעה בחזות העיר ואיכות החיים של התושבים. היא מזהמת פארקים, פינות משחקים, שבילי הליכה, דבר הפוגע ביכולת התושבים לנצל כראוי את תשתיות הפנאי הציבוריות שהעירייה מקימה למען רווחתם של תושביה. העיר נתניה תהיה החלוצה בתחום אכיפת צואת גללים באמצעות מאגר די, אין, איי, אבל אני מאמין שערים רבות נוספות בישראל ילכו אחריה במידה והפיילוט של עיריית נתניה בתחום יוכיח את עצמו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות