fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה של 41 אחוזים בלינות התיירים בנתניה

מלון לגון הדמיה דיזנגוף סחר
מלון לגון הדמיה דיזנגוף סחר

מנתוני "התאחדות המלונות בישראל" עולה כי במהלך החודשים ינואר- פברואר 2017 חלה עלייה של 41 אחוזים בלינות התיירים בנתניה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. גורמים בענף מעריכים שעם פתיחת בית המלון ווסט לגון ריזורט היוקרתי, המגמה תלך ותתרחב.

מדובר בעלייה הגבוהה ביותר שנרשמה בשלוש השנים האחרונות בנתניה, כאשר ממוצע הגידול הארצי עומד על 23 אחוזים בלבד.

כמו כן נרשמה בחודשים אלו עלייה של תשעה אחוזים בלינות ישראלים, בהתייחס לנתוני 2016, כאשר לשם השוואה: באילת נרשמה ירידה של שלושה אחוזים בים המלח ירידה של שישה אחוזים, בחיפה ירידה של 11 אחוזים ובטבריה ירידה של שמונה אחוזים, כאשר ממוצע השינוי הארצי עמד על אפס. עליות נרשמו גם בנצרת, בירושלים ובהרצליה.

מלון לגון הדמיה דיזנגוף סחר
מלון לגון הדמיה דיזנגוף סחר

אולגה לוריא מנהלת האגודה לעידוד תיירות הביעה סיפוק מן הנתונים: "את הגידול במספר  הלינות יש לייחס לפיתוח התשתיות התיירותיות של העיר, שבהן הושקעו למעלה מ – 100 מיליון שקלים וכן  לפתיחת מלונות חדשים בעיר ולפעולות השיווק שהתבצעו בחו"ל, לרבות השתתפות בירידים, הפקת סרט תדמית, הפקת חוברת תיירותית בשפות שונות ואף אלבום תמונות של נתניה. בשנים האחרונות נפתחו בנתניה כמה וכמה מלונות חדשים, כאשר בקרוב צפויים להיפתח שניים נוספים: מלון מדיטרה וכן מלון היוקרה ווסט לגון ריזורט מרשת מלונות טמרס שיכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות מהודרות. בנתניה פועלים כיום 22 בתי מלון עם 1821 חדרים, כאשר עכשו נמצאים בבנייה ארבעה בתי מלון נוספים עם 604 חדרי בתי מלון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות