fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופר אורנשטיין יעמוד בראש סיעת למען נתניה

יחד עם אדיר בנימיני שמונה למספר שתיים תמשיך הסיעה בציביון חילוני. אורנשטיין לא שולל ריצה לראשות העיר
אורנשטיין ובנימיני צילום רותי ברמן
אורנשטיין ובנימיני צילום רותי ברמן

עופר אורנשטיין הודיע היום (ראשון) במסיבת עיתונאים שיעמוד בראש סיעת "למען נתניה" בבחירות למועצת העיר. מספר שתיים בסיעתו;  אדיר בנימיני.

בשבוע שעבר הודיע ראש סיעת למען נתניה; הרצל קרן על פרישתו מראשות הסיעה והצטרפותו למועמד לראשות העיר יוני שטבון.

אורנשטיין ובנימיני צילום רותי ברמן
אורנשטיין ובנימיני צילום רותי ברמן

אורנשטיין כיהן כסגנו של קרן, ומאז הקמתה של הסיעה לפני 15 שנה עסקה במנהל תקין לשוויון ולצדק חברתי, הגישה תביעות ובג"צים בנושא בנייה וארנונה. אורנשטיין סיפר שלמען נתניה כרשימה שורשית בעיר עם קהל תומכים גדול תלך ותגדל.

אורנשטיין טוען שערך סקר לאחר פרישתו של קרן וממנו עולה שרשימתו אף תגדיל את מספר נציגיה במועצה. לדבריו הרשימה החדשה תציג נבחרת איכותית ומגוונת שתכלול נציגים ונציגות עם ניסיון מוניציפלי ונציגים חדשים שיביאו את ניסיונם בתחומים שונים.

אורנשטיין אף אפשר לפתוח את המתנ"סים בשבת בנתניה. "אפשר לשמור על השבת בכבוד הדדי", אמר וציטט את דברי סבו.

בנימיני המשיך ואמר כי הסיעה תמשיך בציביון חילוני. "אני סומך על אורנשטיין בעיניים עצומות. הוא אדם ערכי, יש לו את הברק בעיניים והתשוקה לעבודה ציבורית ממקום אמיתי".

לא שולל ריצה לראשות

לשאלה האם אורנשטיין מתכוון להתמודד לראשות העיר: "יש פניות של אנשים שאתמודד לראשות העיר ואני מתייחס לכך ברצינות. בשלב הזה אני מוביל את הסיעה שהיא השנייה בגודלה במועצה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות