fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומרי כוכבי: "הטבע ממש קרא לי"

עומרי כוכבי מכרמיאל מתכונן לגמר הישרדות שייערך בהיכל נוקיה. חבריו ותושבי העיר מלווים אותו ומחזיקים אצבעות מייחלים לניצחונו. "בהתחלה אפילו התביישתי מהמצלמה", מספר כוכבי בראיון מיוחד
גאה להיות כרמיאלי - צילום רונן פדידה
גאה להיות כרמיאלי - צילום רונן פדידה

יום שישי ראיון בצפון-1 כרמיאל עם השורד עומרי כוכבי

גאה להיות כרמיאלי. כוכבי (צילום: רונן פדידה)
גאה להיות כרמיאלי (צילום: רונן פדידה)

כשעומרי כוכבי  מכרמיאל הצטרף לעונת הישרדות הוא מיד מצא את מקומו כאיש הטבע המסוקס, כשהיה הראשון שהצליח להדליק אש, למצוא פירות ולדוג דגים. הוא נולד וגדל בכרמיאל, אח צעיר לשביט (43), חבר בנבחרת ישראל ברכיבה על אופניים ובעל חנות אופניים, ולשירה־הודיה (37), מנהלת פרויקטים בחברת סלקום. אמו שירתה במשך שנים רבות כקצינת נפגעים ורווחה במג"ב, היא גם נבחרה ליקירת העיר בשנת היובל לעיר.

עם טונות של חן, כריזמה, ראיית משחק ואסטרטגיה נכונה , כוכבי מפלס את דרכו לגמר. עכשיו מצפים חבריו וכל תושבי העיר לזכייתו של אחד מבניה. בכל עונה של הישרדות, כוללת הנבחרת מגוון גדול של טיפוסים: היפיפייה הלוחמנית, הלוזר שמצליח, הגבר הקשוח או הצעירה השונה, שיושבים על משבצת שנתפרה להם מראש.

מה הייתה המטרה שלך בהשתתפות בתכנית?
"קודם כל ליהנות מהמשחק הזה, ליהנות מהחוויה והמשימות. הטבע ממש קרא לי. המצלמות בהתחלה לא עניינו אותי, אפילו אפשר להגיד שהתביישתי מהמצלמות. עשיתי עם עצמי הרבה הסכמים  הולך להבליט את הערכים שחשובים לי בגלל זה הופעתי עם הגופייה של היחידה שלי. רציתי להשפיע על בני הנוער".

מה היו העקרונות שהנחו אותך בהתנהלותך?
"הגינות, יושר. לא חסכתי במילים, תמיד דיברתי על כרמיאל, היה חשוב לי שיידעו מאיפה אני ועל העיר שלי".

איך הגעת לתכנית?
"האמת אומר כוכבי, אני הכי רחוק מריאליטי, לא ראיתי את עצמי משתלב בדבר כזה. כשהציעו לי חשבתי שאין סיכוי אבל ברגע שהחלטתי הצבתי לעצמי מטרה להגיע".

איך הציעו לך ?
"עבדתי כקב"ט של מועדון בתל אביב ואחת המלהקות של הישרדות הייתה סלקטורית שם. עבדנו לילות רבים ביחד , היא ראתה אותי בכל מיני מצבים ואז אמרה לי שאני חייב לבוא להישרדות.  לא נראה לי בהתחלה, אבל היא לא ויתרה, ובינתיים אצלי קרה משהו. התחלתי לחשוב על החוויה, על הטבע, על האתגר".

כחייל ביחידה מובחרת כמו עורב צנחנים, ידעת מה תהיה האסטרטגיה שלך?

"זה לא שאמרתי לעצמי, תלך לים ותתבונן מהצד על מה שקורה, לפני שתבין מה אתה עושה ואת מי אתה לוקח איתך. יצא ככה וזהו".

כוכבי מתכונן לגמר הקרב שייערך בהיכל נוקיה. חבריו ותושבי העיר מלווים אותו ומחזיקים אצבעות מייחלים לניצחונו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות