fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורטאי השנה של "הד הקריות": שלל תארים למכבי קרית מוצקין כדורסל

קבוצת השנה, כדורסלן השנה, מאמן השנה ומנהלי השנה. אלה התארים בהם זכו אנשי מכבי קרית מוצקין באירוע ספורטאי השנה של "הד הקריות" 2017, שהתקיים ביום שלישי בלשכתו של ראש העירייה חיים צורי
צילום: דורון גולן

בטקס "ספורטאי השנה" של "הד הקריות" שנערך ביום שלישי בקרית מוצקין, בלשכתו של ראש העירייה חיים צורי, הוכתרה קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין בתואר קבוצת השנה. הקבוצה זכתה בתום העונה שעברה באליפות הליגה הארצית ועלתה לליגה הלאומית, אחרי עונה יוצאת מהכלל.

מאמן הקבוצה יוסי שוורץ הוכתר בתואר מאמן השנה. שוורץ עשה עבודה מצוינת והצליח להביא אותה למאני טיים בשיא הכושר. בתום סדרת גמר מרתקת מול אליצור נתניה זכתה מוצקין באליפות. יריבתה הייתה עדיפה עליה ברוב הפרמטרים ובעיקר נהנתה מתקציב גבוה מאוד. הגיבוש הקבוצתי, השחקנים שהתחברו ליחידה אחת לוחמת, העבודה המצוינת של המאמן וניהול מושלם של שני אנשים: היו"ר משה גרוסמן ומנהל הקבוצה והדובר קובי פינטו, היו הגורמים להצלחה הגדולה.
גרוסמן ופינטו הוכתרו למנהלי השנה. שניים שעשו עבודה של חמישה-שישה אנשים, עם עבודה מסביב לשעון, במסירות, בהשקעה אינסופית וניהול נבון ושפוי. צורי העניק למאמן ולמנהלים גביעים אישיים, ולכולם ביחד העניק צלחת אליפות, ביחד עם מנהל עיתון "הד הקריות" גילי גילת.
גם קבוצת הקטסל של מכבי קרית מוצקין הצטרפה לחגיגה של המועדון. הקבוצה זכתה באליפות מחוז זבולון, בהדרכת המאמן מאור קורן, לאחר שהפגינה שיפור גדול לעומת העונה שעברה. קורן, ביחד עם מנהל מחלקת הנוער אלי הבר ראויים למחמאות על עבודתם. הם זוכים לתמיכה רבה מעמותת הספורט, עם עבודת שטח מצוינת של מנכ"ל העמותה אברי מונצ'ר, ורוח גבית של היו"ר יצחק ששון. השניים נכחו באירוע. באירוע נכחו גם בני משפחות הנבחרים.

מנהלי ומאמן הקבוצה עם חיים צורי וגילי גילת (צילום: דורון גולן)
מנהלי ומאמן הקבוצה עם חיים צורי וגילי גילת (צילום: דורון גולן)
חיים צורי מעניק גביע למאמן השנה יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)
חיים צורי מעניק גביע למאמן השנה יוסי שוורץ (צילום: דורון גולן)
אנשי מחלקת הנוער ועמותת הספורט (צילום: דורון גולן)
אנשי מחלקת הנוער ועמותת הספורט (צילום: דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות