fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיעת יש עתיד בקרית ים תומכת בשלומי טל

קלרה ריכטר. צילום: יפים גרינברג
קלרה ריכטר. צילום: יפים גרינברג

יו"ר סיעת יש עתיד בקריית ים, חברת המועצה, קלרה ריכטר, הודיעה השבוע כי הסיעה תתמוך במועמדותו של שלומי טל לראשות העירייה בבחירות המקומיות הקרובות.

קלרה ריכטר. צילום: יפים גרינברג
קלרה ריכטר. צילום: יפים גרינברג

ריכטר, מוזיקאית ואומנית במקצועה, ילידת רומניה, אף ישבה כאסירת ציון בכלא הרומני. בשנת 1995 עשתה היסטוריה כשיזמה ברית ערים תאומות ראשונה עם רוסיה בין הערים קיסלובצק לקריית ים. השגריר הרוסי בזמנו כאות הערכה העניק לריכטר אזרחות ודרכון רוסי. בבחירות האחרונות נכנסה ריכטר למועצת העיר במשבצת יש עתיד ותמכה בקואליציה בראש העיר.

ריכטר מסרה: "אני שמחה על החיבור עם טל, הוא אדם ישר והגון, כריזמטי שסוחף אחריו באהבה שלו לתושבים וברצון לשנות. קריית ים זקוקה למנהיג כמוהו. אני מאמינה בו. אני מכירה אותו שנים רבות ובכל השנים הוא התגלה כאדם קשוב, הנותן מעצמו למען האחר. הוא ביצע מכלול תפקידים לאורך השנים בהתנדבות מלאה ובמסירות רבה. אדם שכזה, בעל ניסיון רב בפוליטיקה המקומית והארצית, אשר בקיא בכל הסוגיות המוניציפאליות וכיהן כחבר במרבית הועדות בעיר, הוא האדם שצריך ויכול להנהיג את העיר קדימה".

הצהרתה של ריכטר באה שבועיים אחרי שחבר המועצה אלכס פורטנוי הכריז גם הוא על תמיכתו בטל. מקורביו של טל מסרו השבוע כי מתקיימים מגעים עם חברי מועצה נוספים לתמוך במועמדותו לראשות העירייה. טל מסר השבוע: "אני מברך את קלרה על  המהלך האמיץ. אני מכיר אותה שנים רבות, נשלב ידיים למען הקהילה והתושבים ונמשיך בתנופת העשייה  והשינוי המתבקש למען תושבי קריית ים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות