fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"היא לא הזמינה אותי ללבנון מסיבות מובנות"

לילאלי חוא מנצרת, סטייליסטית מקומית, חזרה עמוסת חוויות מהמפגש עם בכירי תעשיית האופנה בעולם, שאחד משיאיו היה מפגש עם הזמרת הלבנונית המפורסמת הייפא והיבה
לילאלי והזמרת הלבנונית (צילום: עצמי)

לילאלי חוא מנצרת, סטייליסטית וקניינית אישית, שעובדת בקסטרו, חזרה עמוסת חוויות משבוע האופנה שהתקיים בפריז, שם פגשה את דוגמניות ומעצבי העל, שכיכבו על המסלולים, כמו גם עורכי המגזינים לאופנה הנחשבים בעולם.

אחד משיאי המסע היה המפגש עם הייפא והיבה, זמרת לבנונית מפורסמת ומוכרת, לה מיליוני מעריצים בלבנון ובעולם הערבי כולו, שביקרה אף היא בשבוע האופנה. "הצגתי את עצמי, אמרתי לה שאני מישראל, הייפא והיבה נדלקה עלי מהרגע הראשון", משחזרת לילאלי, "משפחתה של הבחורה שהייתה איתה עזבה את הארץ ב- 48 לאבו דאבי. דיברנו הרבה, היא לא הזמינה אותי ללבנון מסיבות מובנות".

לילאלי והזמרת הלבנונית הייפא והיבה (צילום: עצמי)

לילאלי חוא: "היו שתי תצוגות שהרשימו אותי ביותר והשאירו החותמת שלהם לסתיו-חורף 2013-2014 . הראשונה של שאנל, שבלטה בעיצוב האולם בצורה של כדור הארץ, בנוסף לקולקציה ששמה דגש על הצבעים הכהים".  בדי הצמר שמייחדים את שאנל, חליפות הטוויד שעשו טוויסט לחצאיות מיני פליסה עם מעילים ארוכים, תיקים קטנים עם הלוגו, אוברסייז של אקססוריז שעשויים מברזל בשילוב עור, נעלי אוקספורד גבריות גסות עם עקבים עבים.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בעיתון ידיעות הגליל 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות