fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוכלה גניבה במרכז הרפואי לגליל

נתפס גבר וברשותו בקבוקי תרופות וכסף מזומן שנגנבו על פי החשד ממחלקת ילדים
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט

ערנות של צוות מחלקת ילדים ומלווים של מטופלים במחלקה לצד פעילות נחושה ומהירה של מחלקת הביטחון, הביאו למעצרו של גבר כבן 25 תושב האזור שברשותו כסף מזומן ובקבוקי תרופות שנגנבו על פי החשד ממחלקת ילדים. תחילתו של הסיפור בתלונת אם של מטופל, שהבחינה בחדר השירותים בגבר שמחטט בתיק של אשה. כששאלה אותו למעשיו ענה לה שהוא 'מחפש כסף בתיק לצורך קניית קולה והתיק שייך לאמו'. סוזי דמקינר, אחות במחלקה שעודכנה בפרטים, הזעיקה את המאבטחים שאיתרו את החשוד תוך זמן קצר, ובדיקה מהירה העלתה שהתיק נגנב מאמו של מטופל והארנק שהיה בו הכיל 400 שקלים במזומן שנמצאו ברשותו של האיש. צוות שיטור מתחנת נהריה שהגיע למקום מצא בחיפוש על האיש גם 10 בקבוקי תרופות שנגנבו על פי החשד מעגלת התרופות במחלקה ונמצאו חסרים במלאי. האיש נעצר ובתום חקירה הוארך מעצרו בחמישה ימים על ידי בית משפט השלום בעכו.

המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט

במקרה אחר, אשה שטופלה בחדר המיון התלוננה שנגנבו 250 שקלים ו-20 יורו מהתיק שלה שהיה מונח על מיטתה. בבדיקה מהירה של אחראי משמרת במחלקת הביטחון, אותר החשוד במעשה, מטופל שהיה במיטה ממול לאשה. למקום הוזעק צוות משטרה שאיתר אצל החשוד את הכסף. האיש שהיה דרוש לחקירה במקרה אחר, נעצר בתום הטיפול הרפואי בו.

ממונה הביטחון במרכז הרפואי, עידן פייגנבאום: "פעילות הצוות הרפואי שדיווח ובהמשך התנהלות אחראי המשמרת והמאבטחים ראויה לציון. אנו פועלים כל העת לקיים את מדיניות ההנהלה לנקוט ביד קשה נגד כל מי שיבקש להפר את הסדר הציבורי במחלקות, במסדרונות, ובשטחים הפתוחים שבמתחם המרכז הרפואי. מטרתנו לשמור על ביטחונם ושלומם של המטופלים, הצוותים הרפואיים וציבור המבקרים בכל שעות היממה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות