fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוטה צילם נערות דרך פתח של צידנית

צילם דרך הצידנית צילום שרית אשואל
צילם דרך הצידנית צילום שרית אשואל

בשבת האחרונה בחוף בית ינאי נראה איש מבוגר 50-60 חבוש כובע קש כשהוא יושב ומחזיק צידנית על ברכיו. האיש ישב בצורה הזאת כמה שעות עד שעורר את חשדם של מספר צעירים אשר  דרשו ממנו לפתוח את הצידנית וגילו בתוכה מצלמת וידאו בה השתמש כנראה כמה שעות לצלם נערות צעירות בלי ידיעתן.

האיש עורר חשדם של קבוצת חברים שישבו בסמוך לו ובהם שרית אשואל מתל אביב: "האיש ישב בצורה חשודה כשהוא מחבק את הצידנית מזיז אותה שמאלה וימינה כשלפניו ישבה קבוצת נערות ונערים בני 15-16 בבגדי ים כשהם ממש על הפריים שלו. אנחנו תהינו מדוע הוא יושב בתנוחה הזאת שעות. אחת מהנערות חשדה שהוא מצלם אותן ובקשה ממנו לפתוח את הצידנית ולהראות מה יש לו בתוכה".

צילם דרך הצידנית צילום שרית אשואל
צילם דרך הצידנית צילום שרית אשואל

מאחר והוא לא נתן להן לפתוח את המצלמה הם הזמינו את פקחי החוף.

"מסתבר שהמצלמה היתה מותקנת על תושבת עץ כאשר לידה היו אריזות של כרטיסי זכרון וסוללות בצידנית היה חור שהיה מיועד לעדשת המצלמה. לאחר שהנערים הבחינו כי מצלמים אותם, הם תפסו תושיה ולא זזו ממנו עד אשר הגיעו פקחי החוף אשר פינו אותו משם לחקירה. לצערינו הוא העלים את כרטיסי הזכרון ושוחרר. תהיו זהירים, תהיו עירניים, תשמרו על עצמכם ועל הילדים שלכם, יש סוטים בחוץ והם עשויים להיראות כמו האנשים הכי פחות מזיקים בעולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות