fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגנית ראש עיריית נתניה ד״ר אביטל לאופר פורשת מתפקידה

ד"ר לאופר מונתה לראש הפקולטה למדעי ההתנהגות במכללת נתניה. עד לסיום הקדנציה תכהן כחברת מועצה בלבד ובהתנדהות בסיעת נתניה אחת
לאופר חותמת במכללה. מתוך עמוד הפייסבוק
לאופר חותמת במכללה. מתוך עמוד הפייסבוק

סגנית ראש עיריית נתניה ד״ר אביטל לאופר פורשת מתפקידה לאחר תשע שנים.  לאופר הודיעה היום (רביעי) שהיא חוזרת לאקדמיה ותכהן משנת הלימודים האקדמית הקרובה כדיקן בית הספר למדעי ההתנהגות במכללת נתניה.

לאופר חותמת במכללה. מתוך עמוד הפייסבוק
לאופר חותמת במכללה. מתוך עמוד הפייסבוק

לאופר שימשה בשתי הקדנציות האחרונות כממונה על החינוך וכסגנית בשכר של ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר. כעת תשמש רק כחברת מועצה בהתנדבות בסיעת נתניה אחת עד לסיום הקדנציה.
לאופר כתבה בדף הפייסבוק: "חברים יקרים, אני שמחה ונרגשת לעדכן שבאחד לאוקטובר, לאחר פתיחת שנת הלימודים הקרובה במוסדות החינוך בנתניה ולפני פתיחת השנה האקדמית, אכנס לתפקידי החדש כדיקן בית הספר למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית נתניה. אני מודה למרים פרייברג-אכר, ראש העיר על התמיכה והאמון בשנים האחרונות ועל התמיכה והליווי בהחלטתי זו. אני מודה להנהלת המכללה האקדמית נתניה בראשות הנשיא פרופסור צבי ארד, על ההצעה והאמון שנתנו בי. אמשיך בעשיה למען העיר בהתנדבות כחברת מועצה וכחלק מסיעת נתניה אחת עד סוף הקדנציה".

לאופר הוסיפה בשיחה עם כתבת חדשות נתניה: "אני לא עוזבת. אני נשארת חברת מועצה אבל פנו אליי בהצעה נפלאה שלא יכלתי לסרב לה וגם מרים הבינה זאת ותמכה במהלך. תמיד אמרתי שבאתי לזמן קצוב ואני מתכננת לחזור לאקדמיה. נכון שזה קרה שנה לפני שתכננתי, אבל אני מתרגשת ושמחה לקראת התפקיד החדש וגאה בכל ההשגים והפעילות שעשיתי בעיר נתניה בכלל ובמערכת החינוך בפרט. כשנכנסתי לתפקיד לפני תשע שנים אמרתי שאני רוצה שכל בתי הספר ידברו מצוינות בעיר והיום זה חלק מושרש מהתפיסה החינוכית בכל העיר נתניה ועל כך גאוותי. אני מסיימת את תפקידי בתחושה רבה של שביעות רצון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות