fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו הביע תמיכה ישירה בז'קי סבג במרוץ לראשות עיריית נהריה

סבג ונתניהו (צילום מסך)
סבג ונתניהו (צילום מסך)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע תמיכה בראש עיריית נהריה ז'קי סבג המתמודד לקדנציה שישית. תמיכת נתניהו נעשתה במהירות האפשרית השבוע לאחר שהמועמד לראשות העירייה אל"מ רונן מרלי, פירסם במוצ"ש האחרון סרטון תמיכה יחד עם שר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וסגן ראש עיריית נהריה דימה אפשטיין.  בקבוצות פוליטיות אומרים כי תמיכתו של אפשטיין במרלי מהווה מכה קשה לסבג בקרב הקהל הרוסי בעיר.  השבוע נעשתה פנייה לנתניהו בבקשה להביע אמון בסבג שנמנה בשורות הליכוד.

גורמים המעורים בפרטים אמרו כי הבחירות בנהריה הן קריטיות להמשך מעמדה של נהריה כעיר ימנית מובהקת, ובצמרת המפלגה עוקבים אחר התוצאות כיוון שצפויות בחירות לכנסת בשנה הקרובה.

סבג ונתניהו (צילום מסך)
סבג ונתניהו (צילום מסך)

נתניהו הזמין את סבג ללשכתו ואמר: "תושבי נהריה אני רוצה שתצביעו לא רק בשביל ז'קי סבג שימשיך להנהיג את העיר בתנופה עצומה אני רוצה שתצביעו בשבילכם,  כי אתם רואים איך העיר התפתחה הקדמה, הבנייה, הקדמה והחיבור למרכז הארץ, הם מעצימים את נהריה בצורה נפלאה. הוא אחד מראשי הערים הטובים ביותר במדינה והמנוסים, אבל תצביעו קודם כל בשבילכם עצמכם, בשביל העתיד שלכם ושל ילדיכם ולמען עתיד נהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות