fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: התלמידים כבשו את העירייה

מועצת הנוער של נצרת עילית לקחה השבוע פיקוד והחליפה למשך יום אחד את ראש העיר, סגניו ובכירי העירייה. "היה כיף", סיכמה ראשת העיר דניאלה אברמוב בלקין תלמידת יא'
הרלש"ית ומחליפתה (צילום עצמי)
הרלש"ית ומחליפתה (צילום עצמי)

מועצת הנוער של נצרת עילית לקחה השבוע פיקוד והחליפה למשך יום אחד את ראש העיר, סגניו ובכירי העירייה. "היה כיף", סיכמה ראשת העיר דניאלה אברמוב בלקין תלמידת יא.
דניאלה וחבריה במועצת הנוער החליפו הבוקר (יום שני) את ראש העיר,שמעון גפסו, ממלא מקומו נתנאל טויטו, סגן ראש העיר אלכס גופמן ובכירי העירייה. חילופי התפקידים בוצעו במסגרת יום שלטון הנוער המתקיים מדי שנה ובמהלכו, למשך יום אחד, בני הנוער מנהלים את ענייני העיר,מקיימים ישיבות עבודה ושותפים פעילים בתהליכי קבלת ההחלטות "אתם מצוינים" סיכם ראש העיר שמעון גפסו את הקדנציה הקצרה של בני הנוער ועודד אותם להמשיך ולקחת חלק בפעילות ובמעורבות בקהילה.

הרלש"ית ומחליפתה (צילום עצמי)
הרלש"ית ומחליפתה (צילום עצמי)

יום חילופי הנוער נפתח בישיבה חגיגית שהתקיימה באולם המליאה בהשתתפות חברי מועצת הנוער העירונית ובעלי התפקידים בעירייה. ראש העיר שמעון גפסו, מ"מ נתנאל טויטו והסגן אלכס גופמן קיבלו את פניהם של בני הנוער יחד עם מנהל מחלקת הנוער צחי אריאלי. "מועצת הנוער של נצרת עילית פועלת על מנת להשפיע ,להוביל ולשנות כשהמוטו שלנו הוא שכל אחד מסוגל רק צריך לרצות ולהאמין ביכולות אמרה יו"ר המועצה דניאלה שהחליפה את ראש העיר. מ"מ ראש העיר נתנאל טויטו פינה ה את כסאו לטובת מחליפתו עדי ברידסקי "אין לי ספק שבעתיד, אולי אפילו בעוד עשר שנים, תוכלי לשמש בתפקיד ציבורי, ואולי אפילו להיות ראש עיר ויותר מזה " אמר טויטו. את מקומו של סגן ראש העיר אלכס גופמן מילא נועם סעדה. גופמן שיתף את מחליפו בישיבות ההיערכות לקראת מזג האוויר הסוער. את דוברת העירייה החליפה מיטל סטולר, תלמידת כיתה ח' המשמשת בתפקיד יו"ר וועדת הדוברות של מועצת הנוער.
פעילות יום חילופי שלטון אורגנה על ידי מחלקת הנוער בניהולו של צחי אריאלי באמצעות אגף החינוך. ראש העיר גפסו ברך על הפעילות וסיפר לנוער על פרויקטים גדולים המתוכננים בעיר. "אנחנו שמחים להקדיש לכם זמן, מבחינתנו זו הזדמנות להגיד לכם כמה אתם חשובים לנו. אנחנו מאמינים בכם ורואים בכם את ההובלה העתידית של העיר"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות