fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפרצו חומות ירושלים: 67:72 לעירוני נהריה על האלופה

הקבוצה של המאמן אריק אלפסי התגברה על שני הפסדים רצופים עם ניצחון מרשים בעין שרה על הפועל ירושלים החבולה. אלפסי: "יש קבוצה שנותנת את כולה על המגרש"

החבורה של המאמן אריק אלפסי שוב הוכיחה הערב (ראשון) לכולם שהיא הוקרצה מחומר מיוחד ולא סתם היא נחשבת העונה למרענן הרשמי של הליגה. אחרי שני הפסדים רצופים שהחזירו אותה לקרקע, נהריה רשמה ניצחון מתוק במיוחד 67:72 בעין שרה לעיני כ-1500 צופים על האלופה הפועל ירושלים.

לפני תחילת המשחק אלפסי היה "קונה תיקו", אבל חסרונם של ליאור אליהו ויותם הלפרין הפצועים בשורות האלופה, הפיח רוחות של תקווה בעין שרה. נהריה ניצלה בפתיחה את החולשה בהתקפה של ירושלים והשכילה לסיים את הרבע הראשון ביתרון מפתיע 11:19. גם ברבע השני שתי הקבוצות לא התעלו לרמה משחק גבוה ונהריה המשיכה להתקשות לייצר נקודות במשחק מסודר והסתמכה על היכולת האישית. דווקא ירושלים שהייתה יותר מסודרת בהתקפה לא הצליחה לבצע בריחה ונהריה ירדה להפסקה בפיגור מינימלי 29:31.

צילום: אדריאן הרבשטיין

בפתיחת המחצית השניה המשחק סוף סוף התעורר ונהריה חזרה להוביל 35:37 (דקה 23) אחרי מהלכי כדורסל יפים. דווקא אז ההתקפה של נהריה נתקעה וירושלים עלתה ליתרון 41:49 (דקה 28) ונהריה שוב נקלעה לפיגור 52:45 בסיום הרבע השלישי. קמרון קלארק הנהדר עם 10 נק' רצופות בתחילת הרבע האחרון השאיר את נהריה בעניינים והביא אותה לשוויון 55:55 (דקה 32). עכשיו זה היה תורו של ניב ברקוביץ להתעורר ועם 5 נק' רצופות משלו העלה את נהריה ליתרון 55:60 (דקה 35). ברקוביץ ניצל את המומנטום ועם אסיסט נפלא לריצארד האוול קבע יתרון שיא לנהריה 55:62. ירושלים לא ויתרה ודונטה סמית העלה את ירושלים ליתרון 64:65, 2 דקות לסיום המותחן. אבל דווקא במאני טיים ירושלים איבדה את הראש ונהריה עם הגנה אגרסיבית סיימה ריצת 0:7 בדרך לניצחון 67:72.

קלעו לנהריה: קמרון קלארק וגילברט בראון 15 נק' כ"א, מייקל אומה 12 נק', ריצ'רד האוול (13 כ"ח), ערן אסנטי וניב ברקוביץ (9 אס') 9 נק' כ"א, אנתוני פישר 3 נק'.

IMG_0897
צילום: אדריאן הרבשטיין

אריק אלפסי: "אני מאד גאה בשחקנים. היה לי חשוב אחרי שני המשחקים האחרונים ששמרנו בצורה נרפית בהגנה, שנבוא נגד קבוצה מאד מוכשרת כמו ירושלים ונשמור בצורה אגרסיבית וזה מה שעשינו. תמיד יש על מה לעבוד ולהשתפר ואני מאמין שאם נשחק בהתקפה קצת יותר משוחרר אנחנו נהיה קבוצה טובה. אנחנו רוצים לראות את האולם הזה מלא. לראות את הקהל בנהריה מגיע ודוחף את הקבוצה. יש מה לראות כאן, יש קבוצה שנותנת את כולה על המגרש". על קמרון קלארק וניב ברקוביץ שהיו המצטיינים בקבוצה הוסיף אלפסי: "לא הייתי כל-כך מרוצה מההגנה שלו בחצי הראשון והוא הבין את זה בחדר הלבשה והגיע אחרת בחצי השני. קמרון מאד מוכשר התקפית והוא חייב לדעת שמשחקים בשני הצדדים והוא יבין את זה. ניב זה המוח של הקבוצה והמנוע שלה. אני שמח על העונה שהוא נותן עד עכשיו. המפתחות אצלו והוא מוכיח שהוא צריך להיות על המגרש. אני שמח שהוא מקבל החלטות טובות במאני טיים ובלעדיו במאני טיים קשה לנו".

קמרון קלארק שנבחר לשחקן המצטיין: "ירושלים קבוצה מאד מוכשרת ואנחנו ידענו לשמור אותם בהגנה ולקחת את הכדורים החוזרים וזה מה שניצח לנו את המשחק. אנחנו מגיעים לכל משחק כאנדרדוג וגם למשחק הזה הגענו כאנדרדוג. נלחמנו במהלך כל המשחק ואני גאה בחברים שלי שניצחנו".

ביום שני 23.11 נהריה תצא למשחק חוץ נגד הפועל חולון בהיכל הטוטו החדש. המשחק יועבר החל מהשעה 19:35 בערוץ 55.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות