fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר חשוד ברצח שלי דדון ז״ל

הותר לפרסום כי חסין יוסף חסין מכפר עיבלין הוא החשוד ברצח הצעירה בעפולה לפני חודשיים
שלי דדון (צילום: עצמי)
שלי דדון (צילום: עצמי)

היום הותר לפרסום כי לאחר פעילות מודיעינית מאומצת משותפת לשירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל/ימ"ר צפון, נעצר ב-16/6 חסין יוסף חסין חליפה, תושב הכפר עבלין שבגליל, בחשד למעורבותו ברצח שלי דדון ז"ל ב-1.5.14 באזור התעשייה במגדל העמק  במהלך חקירתו בשב"כ הודה חליפה ברצח תוך מסירת פרטים רבים ביחס לאופן הביצוע. כמו כן ביצע שחזור של הרצח.

 חסין יוסף חסין מכפר עיבלין
חסין יוסף מכפר עיבלין (צילום באדיבות המשטרה)

חסין חליפה, בן 34, הינו נהג מונית שכיר שנהג לבצע הסעות עובדים למפעלים באזור התעשייה במגדל העמק. בבוקר יום הרצח, לאחר שהוריד עובדים באחד המפעלים כמדי בוקר, המשיך בדרכו למרכז העיר. שם באחת מתחנות ההסעה אסף במוניתו את המנוחה, אשר ביקשה להגיע לראיון עבודה ברמת גבריאל, באזור התעשייה במגדל העמק.

תחת זאת הוביל חליפה את המנוחה לחניון נטוש בפאתי אזור התעשייה (סמוך ליעד אליו ביקשה להגיע), שם רצח אותה בדקירות סכין ונמלט עם מוניתו מהמקום. עפ"י גרסתו של חליפה, לאחר ביצוע הרצח השליך את כלי הרצח והטלפון הנייד של המנוחה במהלך ההימלטות שלו וכן שטף את המונית מכתמי הדם שנותרו בה. בהמשך מנוסתו מזירת הרצח, השליך הרוצח גם את ארנקה של המנוחה, סמוך ליישוב בית זרזיר.

מניעיו של הרוצח טרם הובהרו עד תום, עם זאת, להערכת שב"כ המעשה בוצע ממניע לאומני. השר לבטחון הפנים יצחק אהרונוביץ התייחס למעצר החשוד ברצח שלי דדון ז״ל וציין כי: ״היום ניתן להתייחס לחקירה ולמעצר החשוד ברצח הנורא של שלי זכרה לברכה, אני שב ומשתתף בצער המשפחה, מאז הרצח הושקעו מאמצים רבים על ידי משטרת ישראל ושירות הבטחון הכללי במטרה לפענח את הרצח ועל כך הערכתי ותודתי הרבה. מדינת ישראל כמדינה אוכפת חוק תמשיך ותשקיע את כל המאמצים על מנת למנוע ולפענח מקרי רצח בכלל ובפרט מקרה כה קשה של רוצח אשר לקח את חייה של צעירה אשר בסך הכל נסעה לראיון עבודה. אני קורא לתושבי ישראל מכל המגזרים לנהוג באיפוק ובאחריות וזאת למרות התחושות הקשות הנלוות לחשיפת הארוע״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות