fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: ראש העירייה ממשיך לטוס מבלי לדווח למועצת העיר

ז'קי סבג
עוד מוקדם לחגיגות. ז'קי סבג (סיון פרג')

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג נחת בשבוע שעבר משלושה ימים בצרפת. סבג נוסע תקופות השנה לחו"ל, לא מעביר כל דיווח למועצת העיר על מטרת נסיעותיו. זה שנים שסבג לא מעביר את נסיעותיו לחו"ל לאישור חברי מוצעת העיר וטס על חשבון הקרן לפיתוח נהריה, שהקים לפני עשרות שנים.

ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

בתחילת השנה נסע סבג לצרפת, לאחר מכן טס לשלושה שבועות לאיטליה וסין, לאחר מכן טס שוב לצרפת. לפני חודש טס לארצות הברית, ביקר  גם בסינסנטי למשך שבועיים.  "אם הוא לא מדווח למועצה ,אז לפחות שיספוג ימי חופשה. גם לאחר שהוא חוזר לא יודעים עם מי נפגש ומה מטרותיו", אומר עובד עירייה.

יצוין כי הנסיעה לסין אושרה על ידי דירקטוריון החברה הכלכלית בנהריה, שסבג עומד בראשה.  נסיעה זו נשמרה כסוד כמוס ומטרתה לבחון רכישת רכבת עירונית חדשה כאטרקציה תיירותי.  העלות המשוערת של  הנסיעה מוערכת ב-100 אלף שקלים.

מהיערות דוח מבקר המדינה לשנת 2016 עולה כי על סבג לבקש את אישור המועצה גם על נסיעות שהוא עושה מטעם הקרן לפיתוח נהריה קל וחומר על נסיעות שנעשות עבור החברה הכלכלית.

יצוין כי  עיריית נהריה בדוח מבקר המדינה שעסק בנסיעות לחול של ראשי ערים ופרק הדן בנהריה וכך נכתב: "ראש עיריית נהריה מר ג'קי סבג, ראשת עיריית נתניה גב' מרים פיירברג, ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור וראש עיריית תל אביב-יפו מר רון חולדאי לא הציגו למליאת המועצה את מלוא הפרטים על נסיעותיהם לחו"ל במסגרת תפקידיהם, ולא ביקשו את אישורה לנסיעות אלו, זאת שלא בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים. ראשי עיריות נהריה ונתניה נסעו לחו"ל מטעם קרן נהריה וקרן נתניה, ולא הציגו למליאת המועצה את מלוא הפרטים על נסיעותיהם לחו"ל במסגרת תפקידיהם, ולא ביקשו את אישורה לנסיעות אלו, זאת שלא בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים.

משרד מבקר המדינה העיר לראשי העיריות בת ים, חיפה, נהריה, נתניה, ראשון לציון ותל אביב-יפו כי היה עליהם, או על מי מטעמם, להציג למליאת המועצה את מלוא הפרטים על נסיעותיהם לחו"ל במסגרת תפקידיהם, או במסגרת הקרנות, ולקבל את אישור המליאה לכל אחת מנסיעות אלו כנדרש בחוזר מנכ"ל משרד הפנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות