fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: שוטרים איתרו כלב שנשך ילד חולה והצילו את חייו

נהריה: שוטרים איתרו כלב שנשך ילד ביום כיפור והצילו את חייו מחיסון כלבת
תיעוד הכלב במצלמת האבטחה באידבות משטרת ישראל
פעילות נחושה של שוטרי משטרת ישראל סייעה בהצלת חייו של ילד בן 10 מנהריה שננשך ביום כיפור על ידי כלב בצומת הגעתון וחיסונו היה עלול לסכן את חייו. על פי עדות הילד, הכלב קפץ ונשך אותו בצווארו.  הילד נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בנהריה.  בעלת הכלב עזבה את המקום מבלי לדווח לרשויות כנדרש.
הילד פונה לבית החולים  להמשך בדיקות והתברר כי עקב מצבו הרפואי, עקב מחלת כבד בה חולה ישנה חשיבות עליונה בבירור האם הכלב חוסן או לא, כיוון שחיסון מיותר היה עלול לסכן את חייו.
נהריה: שוטרים איתרו כלב שנשך ילד ביום כיפור והצילו את חייו מחיסון כלבת
תיעוד הכלב במצלמת האבטחה (באדיבות משטרת ישראל)
באמצעות רישות במצלמות העירוניות, תועדה בעלת הכלב שהיא המשיכה בדרכה עד לשכונת נהריה הירוקה.  חוקרי המשטרה הניחו כי היא מתגוררת בשכונה, אך לא מצאו פרקטים מדויקים.  למחרת היום נאלצו לעבור בשכונה ולדפוק על כל  דלתות התושבים, עד שאיתרו את בעלת הכלב.
בעלת הכלב, בת 42,  עוכבה בתחנה ונחקרה בגין חשד לאי נקיטת צעדי זהירות. כשהתברר שהכלב מחוסן, הועברה ההודעה מידית לאבי הילד בבית החולים ובכך נמנע בנו מלקבל חיסון אשר היה מסכן את חייו. האב הנרגש ששמח על קבלת ההודעה  והודה למשטרת ישראל על הצלת בנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות