fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתן נאור חתם באליצור עירוני נתניה

מתן נאור (צילום: מנהלת הליגה)

אליצור נתניה הייתה קרובה סל אחד מעלייה לליגה הלאומית, והעונה תנסה לעשות זאת שוב ולחזור ללאומית.

במועדון החליטו שלא להמשיך עם המאמן אסף דותן ובמקומו מונה עידן פלדה. פלדה בצוותא עם ראשי נתניה החלו לבנות את הקבוצה והשבוע ביצעו החתמה משמעותית ראשונה כשהורידו את מתן נאור מליגת העל.

נאור נחשב לסמל הגדול של הפועל תל אביב ושוחרר מהאדומים לפני כשבועים וחיפש דרך חדשה לקריירה שלו. נאור נפגש מספר פעמים עם ראשי נתניה ולבסוף חתם בקבוצה.

מתן נאור (צילום: מנהלת הליגה)
מתן נאור (צילום: מנהלת הליגה)

בנתניה הביעו סיפוק רב מההחתמה ואמרו ששחקן כמו נאור יחזיר את העניין לאוהדי הקבוצה ואף יחזק את הקבוצה במאבקי העלייה. נאור מונה גם לתזונאי של מחלקת הנוער אך בשלב זה לא צפוי לאמן קבוצה במחלקת הנוער של המועדון. שכרו של נאור מוערך בכ-300 אלף שקל נטו, שכר מהגבוהים אם לא הגבוה ביותר בליגה ארצית.

מנהל מחלקת הספורט מוטי שעיבי אמר על ההחתמה: "רצינו להביא שחקן משמעותי שיהווה מודל לחיקוי עבור כל המועדון ושחקן ששמו הולך לפניו. אין ספק שמדובר בחיזוק משמעותי ואני מקווה שההישג בעונה הקרובה יהיה גדול יותר מהעונה האחרונה. אני שמח שנאור שעצמו הציע את עזרתו במחלקת הנוער וזה רק מסביר עד כמה עשינו עסקה טובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות