fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתיחות בין מנכ"ל תאגיד פלגי מוצקין לסגן השר ירון מזוז

ירון מזוז. צילום: יח"צ
ירון מזוז. צילום: יח"צ

מתיחות חריפה שוררת בין תאגיד המים של קרית מוצקין, פלגי מוצקין, לבין סגן השר להגנת הסביבה, ירון מזוז, סביב התבטאויות של מנכ"ל התאגיד נגד מזוז במהלך הרמת כוסית חגיגית לפסח.

ביום שני בערב התאספו עובדי "פלגי מוצקין" להרמת כוסית חגיגית לכבוד החג עם מנכ"ל התאגיד, איציק הרשקוביץ. על פי המידע שהגיע ל"הד הקריות" עולה כי הרשקוביץ השתלח במזוז וטען לחוסר הבנתו של מזוז בעבודת התאגיד ואף כינה אותו בכינויי גנאי.

ירון מזוז. צילום: יח"צ
ירון מזוז. צילום: יח"צ

העניין הובא עוד באותו ערב לידיעתו של מזוז שמסר: "אכן הגיעו לאוזניי התבטאויות חריגות ולא הולמות של מנכ"ל תאגיד המים 'פלגי מוצקין', איציק הרשקוביץ. דבריו נאמרו בצורה פחדנית ועוד בהרמת כוסית לרגל חג הפסח, אירוע שאמור להיות חגיגי. לא יעזור לאף אחד, אני אמשיך להילחם בקרטל תאגידי המים ולהביא לביטולם המלא. אין להם מקום במדינת ישראל ובמיוחד לא ברשויות הקטנות כמו קריית מוצקין וקריית ביאליק. אני הגעתי לכנסת מהתחום המוניציפאלי ואני מכיר את נושא תאגידי המים. מי שנפגע מהם זאת האוכלוסייה החלשה לה אין את הכוח להילחם. אני הפה שלה ולא אנוח ולא אשקוט עד שייסגרו תאגידי המים המופקרים. הרשויות יכולות לקחת את נושא המים עליהן כמשק סגור. מים באים בששון ולא בממון ועושים פה קופון על חשבון הציבור".

הרשקוביץ מסר כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע במזוז ולדבריו, מישהו מהנוכחים העביר למזוז דברים שאינם נכונים. "אני לא טיפש כדי לומר דברים כאלו" מסר הרשקוביץ "אני בטוח שדברי הוצאו מהקשרם כי לא הייתה לי שום כוונה לפגוע במזוז או במעמדו. הכוונה שלי הייתה לעודד את העובדים שלנו לאור ההתלהמות שיש נגד תאגידי המים והעשייה הגדולה שנעשית. אני לא איש מדון או מריבות ובמידה והדברים שאמרתי פגעו או לא הובנו כראוי, אני מתנצל על כך".

הרשקוביץ שוחח עם מזוז ביום רביעי בבוקר והשניים קבעו להיפגש על מנת ללבן את הדברים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות