fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתווה הטבות המס אושר בוועדת הכספים

כרמיאל תזכה להטבת מס של עשרה אחוז
אושר מתווה גפני (צילום אורון דב)
אושר מתווה גפני (צילום אורון דב)

 

לפני שעה קלה ( שלישי), אושרו בוועדת הכספים הטבות מס לכ- 400 יישובים מתוכם כ-200 יישובים חדשים. המתווה למעשה כולל  כ- 750 אלף תושבי הצפון והדרום אשר צפויים ליהנות מנקודות זיכוי במס שיבואו לידי ביטוי במשכורת החודשית. מיד לאחר ההצבעה, נשמעו קריאות שמחה רבות ומחיאות כפיים בחדר הוועדה מצד ראשי הרשויות וחברי הכנסת שפעלו למען אישרו המתווה. המתווה צפוי לעלות ביום רביעי הקרוב לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.

ח"כ טלי פלוסקוב (כולנו) ראש עיריית לשעבר ומובילת המאבק לאישור הטבות המס: "אני חייבת לומר שאני מרגישה שזה יום היסטורי למדינת ישראל. יום בו המדינה אומרת לתושבי הצפון והדרום- אני רוצה שתשארו כאן. אני רוצה שתצאו ממדינת גוש דן ותתיישבו בערד, בית שאן, בערבה, בטבריה בכרמיאל ובעוד כ-200 יישובים חדשים שעד היום לא קיבלו הטבות המס".

ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר מדווח מישיבת וועדת הכספים של הכנסת: "אושר מתווה גפני להטבות המס עם שינויים קלים לטובתה של כרמיאל עם תוספת של 10% לכרמיאל . כלומר 7% הנחה במס עד תקרת שכר של עד 132.000 שקלים לשנה. זה היה מאבק ארוך וקשה למען תושבי כרמיאל ואני מלא תודה והערכה ליו״ר ועדת הכספים משה גפני ולחברת הכנסת טלי פלסקוב שקידמה את הנושא יחד ים התגייסות על ראד הרשויות שעבדו בשיתוף פעולה מעולה".

אושר מתווה גפני (צילום אורון דב)
אושר מתווה גפני (צילום אורון דב)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות