fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל דיסקונט פתח את אירוע עומר לעסקים

מאות בעלי עסקים ייפגשו באירוע של עומר תקשורת במלון דן כרמל

הערב נפתח במלון דן כרמל מפגש עסקי ייחודי בהשתתפות יותר מ-300 לקוחות של חברת המדיה והמקומונים "עומר תקשורת", שהגיעו לפגוש קשת רחבה של בעלי עסקים, להכיר קולגות ולהיחשף להזדמנויות העסקיות העומדות בפניהם בשנה הקרובה.

עיתוני "עומר תקשורת" הם הבית של העסקים המקומיים במהלך כל השנה, ומנהלי החברה, הנמצאים בקשר אישי הדוק עם לקוחותיהם, יסייעו במהלך הערב ביצירת היכרויות חדשות בין בעלי העסקים המשתתפים במפגש. כמו בכל ינואר, גם השנה יהיה זה האירוע העסקי הייחודי לסיכום השנה שחלפה ולפתיחה חגיגית, מעשירה ומבטיחה של השנה החדשה.

מר שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל דיסקונט, נותן החסות לאירוע, פתח את הערב. בין היתר הוא יעדכן, כי הבנק, זכה השבוע, במשותף עם "עמיתים קרנות פנסיה", קרן הפנסיה הגדולה בישראל, בתקציב של מאות מיליוני שקלים להעמדת הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה. קרן זו תאפשר לבנק להמשיך ולהעמיק את פעילותו ביחד עם העסקים הקטנים והבינוניים ולמענם בתחומי הפעילות השונים.

"אתם בטח שואלים את עצמכם בשביל מה הוא בא לפה? מרכנתיל הוא בנק קטן אבל יודע מה הוא רוצה ובאותה נשימה יודע מה הוא לא רוצה והסיבה שאנחנו  כאן היא לומר לכם, שבנק מרכנתיל נמצא בתחום של עסקים קטנים ובינוניים, זה שנים רבות.

"נתח השוק לנו לא נופל מבנקים גדולים אחרים. מה שהביא מרכנתיל ומי שמניע את הכלכלה באזור הצפון זה אתם; העסקים קטנים, עוד עובד ועוד שניים ועוד שלוש. וזו הסיבה שמרכנתיל בחר להיות כזה. אנחנו נותנים תמיד תשובה, בנק שמשרת קהל היעד, אנחנו לא בנק בשביל פילנתרופיה, אלא מטרתנו להרוויח ולתת פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים. שלמה לונדון ואני הולכים יחד זה שנים. אתה יכול להיות גאה, תודה שנתת לנו חלק להיות בזה ולהיות שותפים איתכם".

IP4_7566

מו"ל עומר תקשורת, מר שלמה לונדון, סקר בפני באי האירוע את ההפקות המערכתיות והפרסומיות של עיתוני "עומר תקשורת", הבאות לידי ביטוי במוספים ובמגזינים מיוחדים, כחלק משגרת העסקים של החברה בנוסף לעיתונים המגוונים המגיעים לעשרות אלפי קוראים מדי סוף שבוע. בנוסף, הוצגו בפני המשתתפים האפשרויות העומדות לרשותם גם במדיות האלקטרוניות המגוונות של חברת "עומר תקשורת".

אנחנו מגבירים את החשיפה במדיות משלימות לעיתונים המקומיים שיוצאים מידי שבוע.  בדפי הפייסבוק אנו מפיצים את הידיעות שלנו. מאות אלפי גולשים נחשפים למידע שאנו מעלים  ומשתפים בעמודי הפייסבוק.  מדיה שנייה היא המהדורה הדיגיטלית.   בעמודי הפייסבוק יש לנו קרוב ל-15 אלף לקוחות שמעדיפים לקרוא את העיתון  שלנו בדואר אלקטרוני בכל יום חמישי.  האפשרות הזאת נותנת חשיפה נוספת, כל מודעה מקבלת חשיפה מקסימלית".

לונדון הציג את העיתון הדיגיטלי "בית פלוס",  בו מעלים מודעות נדל"ן לעיתון אחד שמאגד את כל המודעות. למעשה אני יוכל לראות מה קורה בסביבה אחרת, ששונה מקהל היעד שלי. תרגמנו את ההצלחה גם לדילר ואנו מפרסמים את כל המבצעים במוסף דיגיטלי. כך שיכול להיות שאני גר בעפולה, אך עובד בחדרה וראיתי שאני יוכל לרכוש מור במחיר אטרקטיבי.

"אני מאמין ששנת 2016 תהיה מעניינית ומאתגרת", סיכם לונדון.

פרופ' ירון זליכה יציג, בהרצאה מעניינת וסוחפת, את חוסר ההתאמה בין המדיניות הכלכלית בישראל לבין פוטנציאל הצמיחה הגלום במשק ויסביר איך קרה שישראל הפכה למדינה שבה העובד הישראלי עובד הכי הרבה במערב, מרוויח הכי פחות ומוציא את כספו על שירותים ומוצרים הכי יקרים.

מפגש עומר לעסקים יהיה, כבכל שנה, נקודת זינוק מעולה לשנה החדשה. המארגנים מבטיחים שתהיה זאת חוויה אישית ועסקית יוצאת דופן.

דיווח מורחב על "אירוע עומר לעסקים" – ביום שישי הקרוב, בגיליון "המצליחים" בכל עיתוני עומר תקשורת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות