fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"ל עיריית מעלות-תרשיחא סיים את תפקידו

סילס ליבליה (צילום שלמה שרביט)
סילס ליבליה (צילום שלמה שרביט)

מנכ"ל עיריית מעלות תרשיחא סילס ליביליה סיים את מתפקידו. ליביליה בן 45 החל את עבודתו בעיריית מעלות תרשיחא לפני 23 שנה. בתחילת דרכו מונה למנהל המוקד העירוני ויו"ר ועד עובדים. ב- 15 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל ומנכ"ל. מסתמן כי מחליפו הצפוי הוא עמית לוין מנכ"ל בכיר מהמגזר העסקי, איש טלוויזיה שניהל בעבר את חברת הכבלים מת"ב. לוין טרם נכנס לתפקיד.

 ראש העירייה לשעבר שלמה בוחבוט  העלה סרטון בו בירך את ליביליה על צאתו לדרך חדשה. בוחבוט הוסיף כי הוא מצר על כך שהשלטון החדש לא השכיל לדעתו, להשאיר את ליביליה לאורך תקופה.

סילס ליבליה (צילום שלמה שרביט)
סילס ליבליה (צילום שלמה שרביט)

 ליביליה מסר בתגובה: "השקעתי את מרב שנותיי בעבודה ציבורית. הייתי שותף מלא בעשייה רחבה וענפה בכל תחומי הפעילות ציבורית ברשות המקומית שהיא עולם ומלואו והשקענו רבות בפיתוח כלכלי וקהילתי ומבחינתי התושב היה מעל הכל. זו הייתה השקפת עולמי ואני מקווה שימשיכו לתת את השירות הראוי. אני שמח שמעלות בתקופתי הפכה להיות עיר משמעותית בגליל המערבי. מאחל להנהלה החדשה להמשיך להוביל את העיר להישגים ולהתפתחות. ולזכור  שיש ארגון חזק ויציב שצריך לטפח ולהשקיע בו ולהתייחס בכבוד. ומה שמניע את המערכת הם העובדים והצוות המעולה בעירייה. צריך להתייחס לעובדים כעובדים ולא כפעילים פוליטיים ויש צוות טוב שעושה את המרב ברמת השירות ואיכות העבודה, ולא לפי איזה פתק הם שמו בקלפי. אמרתי להנהלה החדש לחזק את תחושת הביטחון התעסוקתי לעובדים כי החוסר וודאות ושמועות, לא עושה טוב לארגון ויש מספיק אתגרים בשנת 2019. אני שותף למעלה מ-23 לניהולו של בוחבוט. אני חושב שמבחינה מוניציפלית, ניהול וידע הוא מהמובילים במדינה. אין לי אלא רק להודות לו ולהזדמנות שקיבלתי הזדמנות לשרת את הציבור. למדתי מהטוב ביותר".

ליביליה הוסיף כי נפגש עם המנכ"ל המיועד שטרם נכנס  לתפקידו באופן רשמי. "קיימנו היכרות ישבנו מספר פעמים ושיתפתי במידע לטובת הארגון. התחום המוניציפלי מאתגר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות