fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי הם שמונה מעצבי השיער המובילים בעמקים?

שלמות. עיצוב של אלעד בן ראובן (צילום עצמי)
שלמות. עיצוב של אלעד בן ראובן (צילום עצמי)
יצאנו לבדוק  ולרענן את  הגוונים. מה מייחד  כל אחד מהם? תציצו…
סטייל אירופאי
דנה מזרחי מעצבת שיער
איך התחיל הרעיון  לעיצוב שיער?
"כשהייתי נערה צעירה שנשרה מהלימודים בבית ספר תיכון. האלטרנטיבה הייתה לפנות ללימודי מקצוע בבית ספר "עמל" ולנסות להשיג 12 שנות לימוד עם תעודה מקצועית וכך קרה. לאחר סיום לימודיי יצאתי עם תעודה מקצועית בספרות. מגיל 16 אני עוסקת רק בעיצובי שיער.  התחלתי להעשיר את הידע שלי ולפתח את עצמי בהשתלמויות בארץ ובעיקר בחו"ל על מנת שאוכל להתמחות כמעט בהכל: כימייה, גזירה, ברבר (תספורות גברים) וסירוק כלות. מה שהופך את היצירה שלי למקצועית עם חשיבה מחוץ לקופסה. אני אוהבת לעשות דברים טרנדיים בסטייל אירופאי. גם כשיש אצלי לקוחות שמרניות, אני מוסיפה טאצ' קטן שמשתלב באופנה הקיימת. בכדי לא לשעמם את עצמי אני עוסקת בהכל.  העסק שלי מציע כל דבר שקשור בשיער: צבעים, החלקות נשים/גברים וכלות".
טל': 04-8443752 | 050-7605542
פייסבוק: דנה מזרחי מעצבת שיער
מגיל 16 אני עוסקת רק בעיצובי שיער דנה מזרחי ( צילום עצמי)
מגיל 16 בתחום. דנה מזרחי ( צילום עצמי)
אבי מזלתרים
איך התחיל הרעיון לעצב שיער?
"בגיל 15 לערך כשנערים מחפשים עבודה, התחברתי לתחום וכבר אז הרגשתי שמתבשל אצלי חיבור לתחום השיער והיופי. אני זוכר שהייתי צופה בתצוגות אופנה או בקליפים ועיניי היו מתמקדות בעיצוב השיער והאיפור, בסטייל ובסגנון. אני מקפיד להעמיק בסגנון ובטכניקה וליצור קווים משלי. כבר מגיל צעיר הייתי ממוקד מטרה להגיע לסטודיו משלי עם סגנון ויצירתיות משלי. עיצוב השיער הינה העבודה הראשונה והיחידה שלי ואני עושה אותה עם המון תשוקה, ייעוד ויכולת להביע את עצמי ביצירות ולא במילים", כך מסביר מעצב השיער אבי מזלתרים
"ככל שחלפו השנים התמקצעתי, למדתי, עברתי הכשרות רבות בארץ ובחו"ל, תמיד שאפתי ללמוד ולהתחדש. אני בעל תעודה סוג 3, זאת התעודה המקסימלית להכשרת ספר בארץ. למדתי את תחום הכימיה ושיטות הכנת צבעי שיער, עברתי הכשרות הוראה בעיצוב השיער ומשם המשכתי להכשרות בארץ ובחו"ל בתחום תסרוקות השיער. לאחר מכן גלשתי ללימודי האיפור, כשהייתי מסרק כלה הייתי מדמיין את האיפור עליה ובמקום להסביר למאפר/ת, פשוט החלטתי ללמוד ולעשות את העבודה בשלמותה. משם המשכתי להכשרות בחו"ל לתוספות השיער בשיטות ייחודיות ומגוונות, למדתי פטנטים ופתרונות לבעיות שיער שונות, חשוב לי תמיד להיות מעודכן בטרנדים החדשים שיוצאים לעולם.
השאיפה שלי היא תמיד ללמוד, ליצור, להתחדש ברעיונות חדשים. אנחנו אנשים מגוונים בעלי סגנונות שונים ויחודיים וזה מה שיפה, אתה יכול ליצור על כל אחת את מה שמתאים ונכון בשבילה.
השאיפה שלי להוציא לקוחות מרוצים מהסטודיו, כאשר לקוחות מפרגנים ואומרים מילה טובה זה משמח אותי מאוד, השמחה שלהם, שביעות הרצון שלהם נכנסת לי ללב וממלאת אותי כל פעם מחדש.
כשאנשים שואלים אותי מה אני עושה בחיים קודם אני מיישר מבט ומחייך אליהם, אני עושה את ייעודי אני מגשים את עצמי בכל פעם מחדש אני מחייה את עצמי דרך היצירות שלי. המקצוע שלי הוא לא ספר כי זה לא מגדיר את מהותי, אני יוצר אני אומן – זאת אומנות השיער".
רח' יהושוע חנקין 9, עפולה
טל' : 04-6405656 | 050-5775926
פייסבוק: אבי מזלתרים – עיצוב שיער ואיפור
אינסטגרם: AVI_MAZALTARIM
השראה. מזלתרים צילום עצמי
השראה. מזלתרים צילום עצמי
מומחים לתוספות. מזלתרים (צילום עצמי)
מומחים לתוספות. מזלתרים (צילום עצמי)
ניסיון יותר מ-20 שנה
הסלון של יהודית
איך הגעת לעיצוב שיער?
"הסיפור שלי הוא שהתחלתי לעסוק בתחום עיצוב השיער בגיל מאוד צעיר במספרה של אבי בשדרות ארלוזורוב בעיר. עבדתי במספרה של אבא שלי למעלה מ-20 שנה והחלטתי לפתוח מספרה משלי ביחד עם אחותי ויויאן", מסבירה יהודית משיח מ"הסלון של יהודית", "את המספרה הראשונה שלנו פתחנו בכיכר העצמאות, עבדנו שם כ-5 שנים ואז עברנו לרח' החטיבה 9 בעיר, ומאוחר יותר לרחוב שרת. בשנת 1989 החלטתי לפתוח מספרה לבדי, עצמאית, ופתחתי אותה ברחוב שרת 6 בעיר. כבר כמעט 20 שנה אני באותו המקום נותנת שירות לכל נשות עפולה היפות, הוותיקות שמגיעות אליי מכל קצוות הארץ.
משיח, מתמחה בתספורות נשים על פי קו האופנה החדשני. היא מקפידה לעבור השתלמויות בכל העולם על מנת לרענן ולהעשיר את הידע המקצועי שלה ולהישאר עדכנית בכל קווי האופנה והטרנדים האחרונים בשוק עיצוב השיער העולמי. מה שמייחד את הסלון של יהודית זה המשפחתיות. המספרה משדרת "בית", השירות חם ואוהב, יהודית ובעלה שאול מעניקים ללקוחות יחס V.I.P, הכולל קפה, עוגה ושיחות על ענייני היום. לקוחותיה של יהודית מעידים על אוזן קשבת, הבנת הצרכים שלהם ותוצאה מושלמת.
בנוסף לעיצובי השיער המרהיבים, תמצאו בסלון של יהודית תוספי תזונה וקוסמטיקה המעניקים טיפוח יופי ובריאות למשתמשים בהם, מוצרים אלו הם מוצרים ייחודיים ומיוחדים של חברת FOREVER העולמית, שעוזרת לאנשים להקים עסקים חדשים. בימים אלו מחפשת יהודית שותפים לשיווק מוצרים אלו ותשמח לפניות בעניין זה.
רחוב שרת 6, עפולה | טל': 04-6404045
פייסבוק/אינסטגרם: הסלון של יהודית
מוצרים ייחודים לשיער. יהודית מזרחי צילום עצמי
מוצרים ייחודים לשיער. יהודית משיח (צילום עצמי)
אור ויהב בן לולו
איך הגעתם לתחום עיצוב השיער?
"הרעיון והמשיכה לעיצוב שיער היה מילדות. כבר בגיל צעיר הייתה לי שאיפה להיות מעצב שיער, מספר אור בן לולו, חייל משוחרר, בן 22. בצבא זה הפך לתפקיד, הייתי ספר הבסיס ועם הזמן זה הושרש לאחי הקטן, יהב, חייל בסדיר, בן 20, שהחל את דרכו המקצועית בצבא באותה מספרה צבאית ששירתי וזה תפקידו גם היום בשירותו הסדיר הצבאי. כיום אור ויהב בן לולו מחזיקים מספרת גברים ביתית ביחידה הצמודה לבית במושב גדיש".
המספרה הביתית של אור ויהב בן לולו נפתחה בחודש האחרון, מיד עם שחרורו של אור מהצבא החליטו השניים שהם יוצאים לדרך עצמאית כמעצבי שיער צעירים."מה שמייחד אותנו זה היכולת לתת מענה לראש של הקהל הצעיר. אנחנו שנינו צעירים ומבינים את השיגעונות של הנוער הצעיר והמתבגר כאחד. אנו חיים בעולם של טרנדים שונים ומשתנים ויודעים להעניק ללקוחותינו פתרון ומענה לכל צורך או "שיגעון" שבא להם לעצב. בלי קשר לזה אנחנו פונים לקהל מגוון בכל הגילאים מילד בן שלוש ועד למבוגרים. לנו יש את הידע והיכולת להתאים לכל אחד את המראה הטוב ביותר בשבילו".
מושב גדיש 37
טל': 050-9560133 אור
050-9932199 יהב
מגשימים חלומות. בן לולו (צילום עצמי)
מגשימים חלומות. בן לולו (צילום עצמי)
 כל הטרנדים. בן לולו צילום עצמי
כל הטרנדים. בן לולו צילום עצמי
יורם עיצוב שיער
שמה של "מספרת יורם" בעפולה הולך לפניה. המספרה הזו היא אחת מהמספרות הוותיקות של העיר עפולה, היא נפתחה בשם "קוקו קיד" בשנת 1994 והתמחתה בתספורות ילדים.
העיצוב של המספרה הותאם לילדים בכל הגילאים ושירת ילדים מגיל שלוש ועד לגיל בגרות. לימים שונה שמה של המספרה למספרת זיג זג בבעלותו של יורם פרץ.
יורם פרץ מעצב השיער החל את דרכו המקצועית במספרתו של מורדי כהן מוותיקי מעצבי השיער בעיר, אצלו רכש יורם את הידע והניסיון הרב. יורם למד בצעירותו במגמת ספרות בקרית החינוך של עפולה תחת שרביטה של המחנכת רחל חזקלוביץ' ושם כבר הבין שהוא רוצה להיות מעצב שיער. את מספרת זיג זג ברחוב שרת 8 כל תושבי עפולה מכירים. דורות של ילדים, ילדות, נערים, נערות ואבות – עוברים בכיסא של מספרת יורם. "מרגש אותי במיוחד לראות שאבא צעיר, לקוח שלי מילדות, מביא את הבן הפעוט שלו לגזור לראשונה בחייו את שערותיו אצלי במספרה", מספר יורם.
"מרגש אותי במיוחד כשהילדים הקטנים מגיעים אליי בזרועות הוריהם ישירות אחרי טקס החלאקה מרבי מאיר בעל הנס לתספורת מידיי המקצועיות", מוסיף יורם. הסיבה לכך שלקוחותיו הצעירים הופכים ללקוחות קבועים היא בזכות האוירה והמשפחתיות, החברתיות והשרות המקצועי ללא תנאי. "ילד קטן שגודל תחת ידיי ופוגש אותי פעם לחודש לערך, הופך לנער שרוצה תסרוקת מיוחדת, הוא מתייעץ רק איתי מה נכון לו ולשערותיו. הוא עושה זאת מכיוון שלי ולו יש מכנה משותף של שנים רבות בגלל ההיכרות רבת השנים בינינו".
הייחודיות של יורם פרץ היא קודם כל תספורות ילדים, גברים ונוער. בעשור האחרון כחלק מהקידמה של עיצוב השיער וחלק מההשתלמויות אותם עבר יורם הוא מתעסק עם החלקות, כימיה לשיער, צבעים מיוחדים לשיער, תספורות אופנתיות לצעירות, תספורות גיאומטריות ועשרים אחוז מלקוחותיו של יורם כיום הם נשים. "אני אוהב את מה שאני עושה, אני נהנה מהעבודה שלי לעצב שיער של ילד צעיר, נער מתבגר או גבר ששערו מלבין. אני בעיקר גאה ששמי ושם המספרה שלי הולכים בגאווה, זה לא ברור מאליו" מסכם יורם פרץ.
טל' : 04-64212177 | 050-2508741
אהוב הילדים. יורם פרץ צילום עצמי
אהוב הילדים. יורם פרץ צילום עצמי
היורש
רפאל בן דוד
איך התחיל הרעיון לעיצוב שיער?
"גדלתי במשפחה של מעצבי שיער, אמא שלי, טובה בן דוד, היא אחת ממעצבות השיער הוותיקות של עפולה. את החיידק של עיצוב השיער ירשתי כמובן ממנה", מסביר  מעצב השיער רפאל בן דוד," זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לקבל. מאז שאני זוכר את עצמי התעסקתי בתחום העיצוב, ולכן אחרי השירות הצבאי, עברתי להתגורר בתל אביב על מנת ללמוד ולהתפתח. לאחר למידה ממושכת וניסיון שצברתי בעיצוב תסרוקות, גזירות וכימיה החלטתי שזהו המקצוע המשמעותי בעיניי ושזה הייעוד שלי. עבדתי במספר סלוני כלות באזור הצפון והמרכז, למדתי, התנסיתי וחוויתי מקרוב את העשייה הברוכה  בעיצוב תסרוקות כלה ותסרוקות ערב.
"בשנת 2011 החלטתי לצאת לדרך עצמאית כספר גברים ונשים. המספרה שלי זו הממלכה שלי וכך אני רוצה שכל לקוח ירגיש. ההתמחות שלי היא עיצוב תסרוקות כלה וערב וזו גם הייחודיות שלי. אין הרבה מעצבי שיער המשלבים את שני הדברים האלו יחד. מזה כשבע שנים אני מבצע עבודות מגוונות, החלקות, גוונים וגזירות, מעצב תסרוקות ומלווה הפקות אופנה שונות ברחבי הארץ.
בימים אלו ממש החלטתי להתפתח במישור נוסף והתחלתי ללמוד איפור מקצועי. יש לי חזון שכל לקוח ולקוחה יקבלו ממני את השירות הטוב ביותר, ומעבר לכך, שכל בעלת שמחה תוכל ליהנות מעיצוב שיער ואיפור מקצועי, תחת קורת גג אחת, ביום החשוב בחייה.
טל': 04-6801099  | נייד: 050-4550030
פייסבוק/אינסטגרם: REFAEL BEN DAVID
רפאל בן דוד (צילום עצמי)
רפאל בן דוד (צילום עצמי)
אלעד ראובן
איך התחיל הרעיון לעיצוב שיער?
בגיל צעיר בתור תלמיד לא הצלחתי בלימודים. אבא שלי שהבין את הסיטואציה דחף אותי לעולם עיצוב השיער. את דרכי המקצועית התחלתי בגיל 14 בקורס של מעצב השיער שוקי זיקרי ומיד הבנתי שזה התחום שאליו אני מתחבר בכל רמ"ח איבריי.
יש לי 22 שנות ותק בתחום, בתחילת הדרך עבדתי במספרה של אילן סויסה ברמת ישי, אח"כ עבדתי במספרות נוספות ביניהן של מעצב השיער גולן בן לולו בנצרת עילית, אצלם למדתי את רזי המקצוע עיונית ומעשית. לפני כ-7 שנים החלטתי לצאת לדרך עצמאית ופתחתי מספרה משלי בשדרות השושנים בשכונת בן גוריון בנצרת עילית, שנחשבת לשדרת מעצבי השיער בעיר. הייחודיות שלי זה תספורות נשים וכימיה, החלקות שיער ותוספות שיער. אני מקפיד לצאת להשתלמויות רבות בתחומים אלה על מנת להעשיר את הידע שלי.
השאיפה שלי לעתיד היא להרחיב את העסק לסלון כלות ולתת מענה מושלם ליום הגדול של הכלה תחת קורת גג אחת.
טל' 052-8895556
שלמות. עיצוב של אלעד בן ראובן (צילום עצמי)
שלמות. עיצוב של אלעד בן ראובן (צילום עצמי)
יוני בוסקילה
איך התחיל הרעיון לעיצוב שיער?
בגיל צעיר ומתבגר הבנתי די מהר שהעתיד המקצועי שלי אינו בלימוד המקצועות העיוניים גיאוגרפיה, היסטוריה או מתמטיקה.
החלטתי לעבור ללמוד מקצוע בבי"ס עמל בעפולה, שם למדתי כמובן עיצוב שיער במשך כ-3 שנים.
בשנת 2008 פתחתי את המספרה שלי בעפולה, ברחוב משמר הירדן בעיר. במספרה זו עיצבתי תסרוקות לנשים, סיפרתי גברים, ילדים ונוער. בשלהי שנת 2010 זכיתי להשתתף בהפקה מאחורי הקלעים של תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" שכיכבה בערוץ 2, אני הייתי מעצב השיער של כוכבי וכוכבות התכנית, תחת שרביטו של מעצב השיער המוביל DAVIS. בשנת 2014 פנו אליי מהפקת התוכנית X-FACTOR המוכרת לכולנו גם כיום, והייתי חלק מצוות מעצבי השיער שדאג לכוכבי התוכנית ביניהן בר רפאלי המדהימה.
בשנת 2015 החלטתי להרחיב את העסק ועברתי למשכני החדש ברחוב ברנר 2 בעיר למספרה מרווחת יותר ומפנקת יותר עבורי ועבור לקוחותיי. הייחודיות שלי היא ייצור פדחות לנשים בהתאמה אישית, לכל בעלות השיער הדליל. את הייצור אני מבצע בבית מלאכה אצלי במספרה.
זה לא סוד שנשים בעלות גנים מסוימים ובגיל מתקדם סובלות מדלילות שיער וקרחות מיותרות בראש הנשי. אני פיתחתי פתרון מנצח לכך בעזרת ייצור עצמי של פדחת אישית בכל גוון אפשרי בהתאמה אישית לצבע השיער המקורי של הלקוחה. מדובר במוצר מנצח המחזיר לאישה את הברק והתוכן לשיערה.
טל': 04-6400088
פייסבוק: יוני בוסקילה מעצב שיער
מומחה לתוספות. יוני בוסקילה (צילום עצמי)
מומחה לתוספות. יוני בוסקילה (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות