fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצרו של המורה לשעבר החשוד בקיום יחסי מין עם תלמידות בכרמיאל

החשוד בבית המשפט. צילום: אדריאן הרבשטיין
החשוד בבית המשפט. צילום: אדריאן הרבשטיין

הוארך מעצרו של המורה החשוד בקיום יחסי מין עם קטינות בכרמיאל. שוטרי תחנת לב הגליל עצרו ביום שלישי השבוע  גבר בן 45, תושב קיבוץ בגליל המערבי, בחשד כי קיים יחסי מין עם נערות בזמן ששימש כמורה שלהן בכרמיאל.

מן החקירה עולה , כי בזמן שהחשוד שימש מורה בתחום האומנות בבית ספר בכרמיאל, הוא קיים קשר מיני עם מספר תלמידות, תוך ניצול תפקידו, מצבן הנפשי והתלות שלהן בו. החשוד יובא  לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בעכו ביום רביעי השבוע, הוחלט על המשך מעצרו עד ליום ראשון 19 לחודש וכן, על פי בקשת סנגורו של החשוד עיכב השופט את פרסום פרטי החשוד.

החשוד בבית המשפט. צילום: אדריאן הרבשטיין
החשוד בבית המשפט. צילום: אדריאן הרבשטיין

עורך דין אביעד רייפר המייצג את החשוד אומר לבלינקר: "מעצרו של מרשי הוארך עד ליום ראשון, אך אנחנו בדרך לבית המשפט המחוזי לשם הגשת ערעור. מרשי כופר במעשים המיניים המיוחסים לו. אנחנו חושבים שזה לא מידתי, לא נכון".

היום (חמישי) נדון בבימ"ש המחוזי בחיפה ערר שהוגש על ידי סניגורו, אך זה נדחה.

על פי החלטתה של כבוד השופטת אספרנצה אלון אושרו פרסום פרטיו של החשוד. מדובר בגל סהר בן 45 , מקבוץ כפר מסריק, אשר שימש בעבר מורה למוזיקה בבית ספר אורט בכרמיאל וכיום משמש כמרכז מגמת מוזיקה בקונסרבטוריון העירוני בכרמיאל. עו"ד רייפר אומר לצפון1: "מרשי עצור על פי החלטת בית המשפט השלום (מאתמול), עד ליום ראשון ה 19 לחודש.
לטענתינו, בהחלטתו בית המשפט לא איזן בין צרכי החקירה ונסיבותיו של מרשי שהנו אדם נורמטיבי לחלוטין, בן 45, אב לארבעה ואיש משפחה, ואף לא שקל נכון את העובדות כי מדובר בתלונה, להבנתנו, של מתלוננת אחת, על אירועים שאירעו לטענתה לפני כשמונה שנים, התלונה הוגשה לפני כחודש ומאז כנראה שנחקרו לא מעט נערות ששמן עלה בתלונת המתלוננת גם ככאלה שלכאורה נפגעו ממרשי, אך ככל שאנו למדים כעת, אף אחת מהן לא מופיעה כמתלוננת נוספת לזו אשר התלוננה.
במצב דברים זה פנתה המשטרה לעזרת הציבור ובפנייה פורטו פרטים רבים שיש בהם כדי להביא מתלוננות נוספות – אם היו כאלה, להגיש תלונה, אך כנראה שגם זה לא קרה.
במצב דברים זה, ערערנו לבית המשפט המחוזי בחיפה הן על משך המעצר והן על ההחלטה להתיר פרסום פרטיו המלאים של מרשי לצערנו, הערעור נדחה על שני חלקיו.
לצערינו בית המשפט המחוזי דחה את טענותינו כי פרסום כל פרטיו ותמונתו של מרשי יסייעו לחקירה במידה המתחייבת מהעניין, ודחה את טענותינו לאיזון המתחייב בשלב זה, בכך שלא יותר פרסום כל הפרטים.
המצב הנוכחי הוא שהמעצר מסתיים ביום ראשון. אלא אם תוגש אז בקשה נוספת ובית המשפט יורה על הארכה נוספת.

גל סהר
צילום משטרת ישראל

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות