fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין שלפה שפן: ליאור שגב

שלושה הפסדים תוך עשרה ימים מול אליצור נתניה ערערו את הביטחון במכבי קרית מוצקין. לפיכך החליטה הנהלת הקבוצה לעשות מהלך כדי לשנות את המאזן מול נתניה וסגרה עם הרכז המצוין ליאור שגב. השאלה באיזה מצב יהיה שגב אחרי הפציעה הקשה
ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)
הקפטן החדש. ליאור שגב (צילום: מיכה פישנזון)

קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין נוצחה ביום ראשון במשחק חוץ נגד מכבי חדרה בתוצאה 79:84. ההפסד הדליק נורה אדומה אצל ההנהלה, לפיכך החליטו היו"ר משה גרוסמן וחבר ההנהלה והדובר קובי פינטו לעשות מהלך. השניים הבינו כי שלושת ההפסדים של הקבוצה בחודש האחרון על ידי אליצור נתניה, שניים בגביע האיגוד ואחד בליגה, ערערו את הביטחון בקבוצה, עד כדי כך שהיא החלה לגמגם מול קבוצות אותן הביסה עד מפגש הליגה מול נתניה, שהסתיים בקרית מוצקין בתבוסה.

mozkinsal 01
סימן שאלה לגבי כושרו. ליאור שגב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השניים סגרו עם הרכז המצוין ליאור שגב, מתוך ידיעה שבעמדה הזו מוצקין נמצאת בנחיתות מול נתניה. כזכור לפני שנה וחצי נפצע שגב וקרע את הרצועה הצולבת במשחק ליגה של קבוצתו עירוני קרית אתא נגד גליל עליון. מאז הוא לא חזר לשחק, וגם לא עבר ניתוח. בתחילת העונה החל שגב להתאמן, מבלי לשחק בקבוצה. עמותת מכבי מוצקין קלטה אותו ומינתה אותו למאמן קבוצת נערים ב' לאומית של מוצקין ובמקביל כמאמן בקבוצת המצוינות, שהקימה עמותת הספורט.

שגב (32, 1.90) עשה קריירה נפלאה ושיחק במספר קבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית. בשנת 2008 זכה עם הפועל חולון בגביע המדינה ובשנת 2012 היה שותף עם מכבי חיפה לזכייה באליפות המדינה. במוצקין מקווים שהצטרפותו לקבוצה תשנה את המאזן של הקבוצה מול נתניה, שאותה לבטח תפגוש מוצקין בגמר הפלייאוף של הליגה, בסדרה של הטוב מ~3. רק קבוצה אחת תעלה בתום העונה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח מוצקין את בית"ר כפר יונה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות