fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מד"א תנציח את דניאל פנקין מכרמיאל

דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א
דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א

אגודת ידידי מד"א פתחה בקמפיין לגיוס המונים, לטובת רכישת אופנוע טיפול נמרץ עבור תושבי כרמיאל והסביבה, שייקרא על שם דניאל פנקין, שהתנדב בארגון.

דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א
דניאל פנקין ז"ל תמונה באדיבות מד"א

אגודת ידידי מד"א יוצאת בפרויקט גיוס המונים לתרומות המיועדות לרכישת אופנוע טיפול נמרץ עבור תושבי כרמיאל והסביבה. האופנוע ייקרא על שם דניאל פנקין ז"ל כהנצחה לזכרו.

פנקין ז"ל היה מתנדב מסור במד"א כרמיאל והוא מת בנסיבות טרגיות, בחודש דצמבר בשנה שעברה, בהיותו בן 18 בלבד. פנקין החל להתנדב במד"א בגיל 15 וחבריו לתחנה מעידים שהיה מסור לארגון, חנך מתנדבים חדשים בתחנה ודאג לשילובם במקצועיות ובנדיבות.

"דניאל היה נער מקסים", סיפר השבוע הפרמדיק הבכיר אריה שחר. "הוא התנדב רבות, נתן המון שעות מתוך אהבה והיה מאוד חברותי. הוא ראה בהתנדבות במד"א שליחות, כולם אהבו אותו מאוד".

אחראי מתנדבי מד"א במרחב אשר ליאור פדידה סיפר השבוע: "דניאל היה ילד מיוחד, חייכן תמידי, הוא היה מקצוען ואחראי. דניאל חנך מתנדבים חדשים בתחנה במסירות ובאהבה, הוא חסר לנו ואנחנו מתגעגעים אליו".

חבריו המתנדבים ביכו את לכתו וחסרונו הורגש בתחנה. על מנת להנציח את זכרו הקימו פינת זיכרון בתחנה, בה נכתבו דברי הספד. "אנחנו כותבים לך עם דמעות. היית מגיע למשמרות עם חיוך ענק, מוטיבציה לסייע, לעזור, להצחיק, לומר מילה טובה ולהכשיר את המתנדבים החדשים במשך השנים. כל מי שהיה אתך במשמרת ידע שיש על מי לסמוך. חסרונך מורגש בתחנה. בכאב גדול, אנחנו נפרדים ממך ומבטיחים שלא נשכח אותך", נכתב לזכרו.

מנהל מרחב אשר במד"א רחמים (מימי) סידיס סיפר השבוע: "דניאל ז"ל היה מתנדב בולט ואחראי שתרם שעות רבות למען האחר והיה שותף להצלת חייהם של רבים מתושבי האזור. קשה לנו לעכל את חסרונו בתחנה".

מנכ"ל מד"א אלי בין, אמר השבוע, כי הנהלת מד"א, העובדים והמתנדבים, מחבקים את בני המשפחה והחברים של פנקין, שהיה חלק מנוער מד"א, הנוער היפה של ישראל, שתורם למען האחר.

"מד"א נדרש להגיב במהירות למאות אלפי מקרי חירום רפואיים בכל שנה ומפעיל מערך אופנועים הפרוסים בכל רחבי הארץ במטרה לקצר את זמן התגובה ולהציל חיים. מד"א אינו מתוקצב על ידי המדינה וכל צי רכבי ההצלה ממומן מכספים מהארץ ומהעולם", אמר בין. "בשל יעילותם המוכחת של האופנועים בקיצור זמן התגובה והצלת חיים, שם לו מד"א למטרה להגדיל את מערך האופנועים. אופנועי מד"א רכובים על ידי חובשים ופרמדיקים המגיעים לזירה תוך 1-4 דקות ונותנים מענה מקצועי ומציל חיים עד להגעת צוותי האמבולנס. 4-6  הדקות הראשונות לתחילת אירוע חירום רפואי הן קריטיות, ומפרידות בין נזק מוחי בלתי הפיך ואף מוות – להצלת חיים ללא כל נזק מוחי".

לצרוך רכישת האופנוע, יצאה אגודת ידידי מד"א בקמפיין לגיוס המונים ולאחר שיגויס הכסף ויירכש האופנוע, הוא ינציח את שמו של פנקין ז"ל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות