fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק על מפת תיירות הפנים

חצי שנה לאחר סיור חשיפה ראשון לתיירנים ומארגני טיולים במגדל העמק והחודש כבר נרשם שיא חדש לעיר עם כניסתם של כ-500 תיירים שביקרו במוקדי התיירות במגדל העמק.
תיירי פנים מבלים במגדל העמק והסביבה (צילום דוד לוי)
תיירי פנים מבלים במגדל העמק והסביבה (צילום דוד לוי)

תיירות הפנים במגדל העמק פורחת: קבוצת התיירות "בעמק ובהר" קיימו לפי כחצי שנה סיור חשיפה ראשון במגדל העמק למנהלי חברות טיולים, תיירנים ומארגני טיולים מכל רחבי הארץ במטרה לשלב מוקדי תיירות חדשים במסגרת טיולים וסיורים שהם מקיימים בצפון הארץ.

סיור החשיפה כלל ביקור באתרים ומקומות חדשים ברחבי העיר לצד מפגשים עם דמויות וקהילות שונות. בחודש האחרון ביקרו במגדל העמק כ-500 תיירים מכל רחבי הארץ שהגיעו בטיולים מאורגנים ונהנו מסיורים מודרכים של תושבי העיר, המדריכים צביה דהן וטוביה גפן, ברחבי העיר, פארקים עירוניים, "הגן האריכאולוגי", "גן רפי", ביקור בתכנית "נשים מבשלות דיאלוג", אירוח בביתה של נציגת העדה הקווקזית דליה שמילוב וביקור בקרייה החרדית בעיר.

תיירי פנים מבלים במגדל העמק והסביבה (צילום דוד לוי)
תיירי פנים מבלים במגדל העמק והסביבה (צילום דוד לוי)

צביה דהן, מנהלת קבוצת התיירות "בעמק ובהר" שיזמה את הכנס לפני כחצי שנה יחד עם קבוצת הפעילים לקידום התיירות במגדל העמק בראשות אהובה ג'ובני חגי, סיפרה השבוע שלמרות שמדובר ביעד ובתחום די חדשים, מדובר בהיקפים מכובדים וזהו ללא ספק החודש הפורה ביותר מבחינת תיירות פנים שהגיעו לעיר מה שמצביע על פוטנציאל עתידי. "תגובות התיירים והמבקרים היו חמות ונלהבות מאוד. בעיקר מנופיה של העיר ומתושביה החמים ומסבירי הפנים". קבוצת “בעמק ובהר” שהוקמה בשנת 2013 על ידי עמותת סיכוי המקדמת שוויון אזרחי, היא קבוצת תיירות אזורית הכוללת מלבד העיר מגדל העמק גם ישובים מעמק יזרעאל והרי נצרת.

ראש העיר אלי ברדה, התייחס לנתונים ואמר: "מגדל העמק היא פנינה בעמק. יש בה פארקים יפיפיים, סיפורים מרתקים ונוף מרהיב. משוב המחמאות שאני מקבל מהמבקרים בעיר מחמם את הלב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות