fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאבטח הותקף ונפצע בפתח חדר המיון במרכז הרפואי לגליל

המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)
המרכז הרפואי לגליל (צילום רוני אלברט)

מאבטח המוצב בפתח חדר המיון במרכז הרפואי לגליל בנהריה, הותקף אמש (יום רביעי), על ידי שלושה מבקרים שהגיעו למרכז הרפואי לגליל בעקבות פציעתו של קרוב משפחתם בתאונת דרכים ודווחו כי הוא מטופל בחדר המיון.

השלושה ניסו להיכנס לחדר המיון תוך דין ודברים עם המאבטח שתוך שניות הפכו לתקיפה פיסית חמורה שגרמה לפציעתו של המאבטח. למקום הוזעק צוות מחלקת הביטחון שהוציא את התוקפים ממתחם חדר המיון והזעיק את משטרת נהריה שעיכבה את השלושה לחקירה. המאבטח שספג חבלות נפגע בצווארו וטופל במצב קל בחדר המיון.

ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי: "מדובר בתקיפה קשה וחמורה של מאבטח המוצב במקום על מנת לשמור על שלומם וביטחונם של המטופלים, הצוות המטפל והמבקרים. זוהי חציית קו אדום שלצערנו אנו חווים בשנים האחרונות במערכת הבריאות בישראל בפרט והן בחברה שלנו בכלל. אני בטוח כי המשטרה ומערכת המשפט ימצו את הדין עד תום עם התוקפים ללא פשרות. רק ענישה מרתיעה תמנע את המקרים הבאים. אני מבקש לחזק את צוות מחלקת הביטחון ומבטיח אפס סובלנות כלפי כל ניסיון לפגוע בצוות עובדי המרכז הרפואי, המטופלים בכלל המחלקות או בבאי המרכז הרפואי״.

ממצלמות האבטחה רואים את שלושת התוקפים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות