בית / שרון / חדרה / לראשונה בחדרה: אוטובוס לאזור התעשייה

לראשונה בחדרה: אוטובוס לאזור התעשייה

שיתוף פעולה בין עיריית חדרה, חברת אגד ומשרד התחבורה, קידם את נושא התחבורה הציבורית באזור התעשייה הדרומי בחדרה.

אחרי ישיבות עבודה מאומצות של הצוותים המקצועיים, כולל ועדת התנועה ונציגי אגף ההנדסה של העירייה, הוחלט להפעיל לראשונה קו אוטובוס שייתן מענה לבאי אזור התעשייה.

בעקבות זאת, החל מתחילת ינואר 2016 חל שינוי במסלול האוטובוס של  קו 1 והוא החל להיכנס לאזור התעשייה הדרומי, שם הוא עוצר בשלוש תחנות חדשות שהוצבו באזור התעשייה: החרש/האומן, הזגג/המסגר, האומן/הזגג.

המסלול החדש של קו 1
המסלול החדש של קו 1

בשלב זה מדובר ב-2 נסיעות ביום, בימים א'-ה', אחת לכל כיוון: 06:45 מחדרה דרך אזור התעשייה עד לשכונת חפציבה, וב-15:00 יציאה משכונת חפציבה דרך אזור התעשייה לחדרה; וביום שישי נסיעה אחת בשעה 06:55 מחדרה.

תדירות הנסיעות נקבעה בעקבות ספירת תנועה שמצאה שהביקוש באזור התעשייה מתאפיין בהגעת עובדים בשעות הבוקר וחזרתם בשעות הצהריים. עם זאת, מתבצע מעקב אחר היקף השימוש בקו החדש. אם וכאשר יהיה ביקוש לשינוי בתדירותו, ייבחנו שינויים והתאמות בתדירות הקו.

המסלול של קו 1 מצטרף לשאטל שמפעילה החברה הכלכלית חדרה כבר מספר חודשים. העירייה, באמצעות החברה הכלכלית, מעמידה שאטלים מתחנת הרכבת לאזור התעשייה ומכללת חברת החשמל הנמצאת בשכונת חפציבה.

שעות ההסעה של השאטלים: 7:30 מתחנת הרכבת לאזור התעשייה; 8:30 מתחנת הרכבת לאזור התעשייה ולחפציבה; 16:30 יציאה מאזור התעשייה לרכבת; 17:30 יציאה מחפציבה לאזור התעשייה ולרכבת. נקודות הפיזור והאיסוף של השאטלים: ליד מסעדת רפי בצומת, וליד שער אליאנס.

המיזם הוא חלק מתמיכה ועידוד עסקים בעיר חדרה והנגשת אזורי התעשייה למגיעים ברכבת ישראל.

בדוק גם

"אני לא יכול להביא את ילדיי כי מסריח ומסוכן". מול זכרון. יעוז פרידמן (צילום: הילה אייזינגר)

פרידמן ומלחמתו בעישון בקניונים

"נמאס ממצב העישון הכפוי במול זכרון", כתב השבוע יעוז פרידמן מזכרון יעקב בדף הפייסבוק שלו, …

השטח המיועד לבנייה. צילום: פרטי

מי רוצה לגור ליד בית העלמין?

לעמותה לעצמאות גבעת עדה נודע לאחרונה כי תוכנית בנייה למגורים ליד בית העלמין של גבעת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *