fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנשים בלבד: קורס משנה חיים

המנטורית איילה בן תקווה תעביר קורס בשיטת NLP המהפכנית, שייפתח מיד לאחר החגים במכללת הנות בחדרה
איילה בן תקווה (צילום: פרטי)
איילה בן תקווה (צילום: פרטי)

 

 

העשרה והתפתחות אישית, התמודדות עם משברים וטראומות, משיכת שפע ויצירת מערכות יחסים טובות יותר. אלו רק חלק מהתחומים שתוכלו להכניס לחייכן באמצעות שיטת ה-NLP המהפכנית שתילמד בקורס שייפתח מיד לאחר החגים (1.11) במכללת הנות בחדרה ומיועד לנשים בלבד. את הקורס תעביר המנטורית איילה בן תקווה, מנהלת המרכז למנהיגות אישית, מרצה ומעבירה סדנאות במשך שנים וכעת בטכניקות הייחודיות של NLP. "הצלחתי לצמוח ולגדול ממשברי החיים שעברתי באמצעות השיטה המופלאה הזו", היא אומרת.

איילה בן תקווה (צילום: פרטי)
איילה בן תקווה (צילום: פרטי)

NLP (בעברית: ניתוב לשוני פיזיולוגי) מציעה מגוון של טכניקות ומיומנויות פסיכולוגיות, שמטרתן ליצור השפעה ושינוי במחשבות, ברגשות ובהתנהגויות האנושיות. זו שיטה ליצירת שינוי באמצעות השפה והתקשורת עם אחרים, כך שניתן להשפיע על המוח ובכך ליצור את המציאות המחודשת של חיינו. "השינוי אפשרי בטווח קצר ונשמר לאורך זמן, כשאנו בונים מטרות ודרכי פעולה להשגתן", אומרת בן תקווה, "אני מזמינה אתכן  לעבור יחד איתי מסע אל תוך עולמך, תוך שחרור החסמים ויציאה לאור הבוהק שלך, כשאת מרגישה משוחררת ומאושרת הרבה יותר". (נטע פלג)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות