fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כ-80 תושבים הפגינו נגד הקמת שדה תעופה בעמק חפר

ראש המועצה רמי אידן: "נפנה לערכאות משפטיות"
הפגנה נגד שדה תעופה בעמק חפר (צילום: עצמי)
הפגנה נגד שדה תעופה בעמק חפר (צילום: עצמי)

80 תושבים עמק חפר הפגינו במהלך דיון שהתקיים שהתקיים בסוף השבוע בוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל) בירושלים בנושא החלופות להקמת שדה תעופה אזרחי בשטח המועצה האזורית ליד בית הלוי.

להפתעת נציגי הרשויות והיישובים שבהם ישנן חלופות לשדה התעופה, הסתבר כי הועדה החזירה לשולחן הדיונים חמש חלופות שלא היו עד כה בסדר העדיפויות ואחת מהן היא חלופת גאולי תימן  בעמק חפר.

הפגנה נגד שדה תעופה בעמק חפר (צילום: עצמי)
הפגנה נגד שדה תעופה בעמק חפר (צילום: עצמי)

רני אידן, ראש המועצה האזורית עמק חפר: "לצערי, רשויות המדינה עובדות עקום ולא לומדות פעם אחר פעם מטעויות. זו פשוט חוצפה. איך יתכן, אחרי שכבר הסתירו מאתנו בהתנהלות קודמת חלופות קיימות בעמק חפר, שמסתירים פעם נוספת?. אנחנו יושבים בוועדה, מתכוננים להיאבק נגד הקמת שדה תעופה סמוך לבית הלוי, ופתאום יועץ התעופה שלנו אומר שהוא שמע שיש עוד חלופות על הפרק וראשי הוועדה מהנהנים. איך יתכן דבר כזה? מתי תכננו להודיע? מה יש להסתיר? זה לא ניהול תקין, זו לא דרך לקדם תכניות ארציות ולאומיות. ואם צריך, אנו נפנה גם לערכאות משפטיות נגד ניסיונות ההסתרה החוזרות ונשנות של הות"ל."

עוד אמר אידן: "מדובר במהלך המיועד לשרת מגזר מסוים תוך ניתוק מוחלט מראיה ארצית רחבה ותוך פגיעה בתהליכי שיקום שימור ופיתוח בר קיימא. אנו נחושים בדרכנו ובהחלטתנו למנוע את הקמת שדה התעופה בשטחי העמק. לא ניתן להקים בעמק חפר שדה תעופה, לא נחסוך במשאבים ונהפוך כל אבן עד שנוריד תוכנית רעה זאת מעל סדר יומנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות