fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל חוגגת שנה חדשה ורכבת חדשה

צילום אלכס הובר
קו הרכבת החדש כרמיאל

ערב ראש השנה, רכבת ישראל יוצאת לדרך בפעם הראשונה. מתנת חג נהדרת לכל תושבי העיר והסביבה הגלילית. החלטתי לבחון את הפלא, ולחנוך את הקו שלו חיכינו 40 שנה.

הגעתי לתחנה לפני השעה 08:00 ואת פני קידם בחיבוק מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון, חגיגי כמו כולנו. אט אט הצטרפו עוד תושבים מוותיקי העיר שהגיעו לראות, להתרשם, ולהנפיק כרטיס רב-קו. התחנה מבריקה , מאובזרת היטב , לא גדולה במיוחד אך מאוד פונקציונלית.

צילום אלכס הובר
קו הרכבת החדש כרמיאל

לאחר הטענת כרטיס הרב-קו בנסיעה לתחנת לב-המפרץ, חינם, שמתי פעמי לרציף. גם כאן לא היו הפתעות, כצפוי מתחנה חדשה הכל מבריק ובוהק, יש התרגשות באוויר, כרמיאלים רבים החליטו לנסות את הפלא שהגיע סוף סוף לעיירה.

alexhuber 20170919 הרכבת נוסעת!-4699

בשעה היעודה אנחנו עולות לקרון , מחליטות להתיישב למעלה כדי להביט על הנוף ולצלם. איך שאנחנו מתיישבות, מולנו יושב יו"ר האופוזיציה חבר מועצת העיר משה קונינסקי שגם החליט כמו תושבים רבים לחנוך בעצמו את הרכבת.

ברדתנו בתחנת לב המפרץ התברר כי הגיעו לאותו היעד ממש כרמיאלים רבים , עם אחדים מהם שתינו קפה בארומה, קצת הסתובבנו ובחזרה להכנות לחג.

alexhuber 20170919 הרכבת נוסעת!-4706

מאוחר יותר הגיע ראש העירייה עדי אלדר לתחנה, פגש את התושבים הנרגשים, איחל שנה טובה והודה למנכ"ל איילון , ולשר התחבורה על כל ההשקעה והעמידה בלוח הזמנים לחנוכת הקו.

alexhuber 20170919 הרכבת נוסעת!-4711

alexhuber 20170919 הרכבת נוסעת!-4713

עדי אלדר ושחר איילון
צילום אלכס הובר

תושבי המועצות האזוריות מטה אשר ומשגב, והישובים שמסביבם יוכלו לנסוע לכל יעד ללא תשלום גם מתחנת הרכבת באחיהוד. בתום שלושה חודשים של נסיעה בחינם, תינתן לנוסעים שיעלו בתחנת כרמיאל הנחה של 50% (הלוך ושוב) במשך שנתיים נוספות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות